klana

Příspěvky uživatele klana

Počet příspěvků: 127

Vodopády Bílé Opavy
Jedeme autem na týdenní dovolenou do Jeseníků     Tento tip na výlet je popis dvou výletů na jedno krásné místo v Jeseníkách. To jsou vodopády Bílé Opavy Výchozím bodem našeho výletu je parkoviště v lázních Karlov…
Jedeme autem do města Veltrusy ve středočeském kraji v okrese Mělník. Jdeme na procházku do parku u zámku Veltrusy ve stejnojmeném městě. Veltruský park má rozlohu asi 300 ha, rozkládá se u státního zámku Veltrusy…
Jedeme autem na týdenní dovolenou na Pálavu. Když Vám někdo vypráví o Pálavě, představíte si víno, víno a zase víno.To samé jsem si představoval i já, než jsem poznal tento nádherný kout Jižní Moravy.   Jednoho srpnového dne léta páně 2018 po Kristu, jsme vyrazili na týdenní dovolenou do obce Pavlov. K dopravě na dovolenou jsme použili osobní automobil a po dálnici D1 jsme kupo…
Jedem vlakem do Vysokých Tater zdolat vrchol Rysy. Jedeme Pendolinem do Tartranské Štrby, kde budeme na krátké dovolené.     Někdy má člověk sen, někdy je splnitelný a jindy utopický. Pokud máte sen, který si může…
Na Chopok lanovkou
Soutěž 2 body
Jedeme zdolat vrchol Chopok v Nízkých Tatrách. Jedeme autem z Liptovského Mikuláše do lyžařského střediska Jasná, kde začneme cestu na vrchol Chopku 2024 m nad m.  Při naší letní dovolené na Slovensku  si nenechám…
Jedeme autem z Mělníka do Lužických hor do obce Horní Světlá, na krátkou dovolenou. Jedeme do Lužiských hor , jedním naším cílem je i hora Luž.  Hora Luž je nejvyšší vrchol Lužických hor. Lužické hory jsou tak tr…
Jedeme autem z Kladna na zříceninu hradu Kostomlaty nedaleko Milešovky.   Státní svátek 28. října jsme využili k malému výletu do mého oblíbeného a milovaného Českého středohoří. Rozhodli jsme se společně mi kluc…
Jdeme na celodenní výlet po horském hřebenu,  který začíná nad vsí Hodslavice. Do Hodslavic se dopravíme vlakem ČD, protože začátek našeho výletu je na jiném místě než konec naší tůry.  Při letošní srpnové dovol…
Během krátké dovolené v Třeboni jsem využil krásné počasí a udělal si výlet na kole z Třeboně k Rožmberku.      Třeboň, ta byla do letošního léta pro mne veliká neznámá .    Začátkem července jsem si splnil svůj …
Jdeme na hrad Kamýk z Lovosic, kam jsme se dostali vlaky Českých drah a potom pokračuje pěška do Litoměřic.       Asi před dvěmi lety jsme s kamarády, kteří si hrdě říkají Klub přátel Milešovky,měli už na hrad Ka…
  Rok se sešel  s rokem a je tu zase 8. květen a každoroční výšlap na Královnu Českého středohoří, na Milešovku. Nebudu v tomto cestopise popisovat, kde Milešovka leží a v jaké nadmořské výšce. To snad ví už kaž…
Jedu vlakem do obce Sutom kousek od Lovosic pokochat se krásnými výhledy na kopečky ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ  a navštívit kamaráda Vítka.    Každý člověk má sny, některé jsou nereálné a jsou i takové sny, které se při t…
Jedeme na celodenní výlet na Velký Javor, nejvyšší horu Bavorského lesa. Velký Javor – Gr. Arber   Při naší dovolené  v září 2014 jsme byli ubytováni v Železné Rudě a Velký Javor jsme měli doslova za humny. Velk…
Při naší dovolené na Šumavě jsme si naplánovali několik cílů, které chceme navštívit a k těmto cílům patřila i nová rozhledna na Špičáku a jezera Čertovo a Černé.   Náš výšlap začíná v centru Železné Rudy a proc…
Jedeme autem z Lužné u Rakovníka do města Plasy, navštívit klášter. Cesta je dlouhá asi 43 km. Jedeme na prohlídku bývalého cisterciáckého kláštera, tento klášter leží v údolí řeky Střely 25 km na sever od Plzně.…
Cestujeme autem z Kladna do Beskyd, kde mám rodinné kořeny a jedu navštívit milé lidi z našeho rodu.  Když zažijete, nebo dostanete něco krásného, zanechá to ve Vás trvalé vzpomínky.  Ať už je to věc hmotná a či n…
Jdeme do Sládečkova vlastivědného muzea v Kladně. Já bydlím na Kladně a tak dojdu do muzea pěšky. Kdo bude cestovat vozem má možnost zaparkovat své auto na parkovišti, které je v těsné blízkosti muzea. Ti kteří vy…
Na horu ŘÍP   Co se jednou slíbí, to se má i splnit. Já jsem v minulém roce slíbil mému dobrému kamarádovi Honzovi, že ho letos vezmu na horu Říp. Shodou okolností Honza je tiskový mluvčí Klubu přátel Milešovky…
Na začátek Vám napíšu strohá fakta, aby jste věděli co bylo cílem výletu našeho uskupení, které si hrdě říká Klub přátel Milešovky.   V názvu našeho klubu pozorný čtenář i turista zjistí název Hory, kam jsme se …
Jdu na odpolední výlet z Kladna do nedalekých Lidic. Někdy se člověku podaří spojit příjemné s užitečným a to se mi podařilo včera. Potřeboval jsem něco koupit a tak jsem využil nákupní centrum Oáza na okraji Klad…
Sochu Daniela Adama z Veleslavína najdeme v ulici U sadu v parku, který nese jeho jméno,  asi 100 metrů od Evropské třídy na Praze 6. Samotný park není veliký rozlohou, ale u pomníku naleznete příjemné posezení s …
Říká se, jak na Nový rok, tak po celý rok, tohoto přísloví jsem se dnes držel a vyrazil jsem na mini výlet po okolí. Když se zamyslím, tak zjišťuji, že mám to štěstí a bydlím hned vedle lesů. Tak není pro mne prob…
Den druhý, pondělí  - po probuzení a částečné očistě jdeme v 9 hod. na snídani. Protože sraz s kamarády máme až 10.30, nikam při snídani nespěcháme. Asi po hodině jídla a pití si jdeme zabalit na pokoj a po domluv…
Tak rok se sešel s rokem a já jedu s dcerami do oblíbeného Sředohoří . Využili jsme prodlouženého víkendu a státního svátku 28. října, k výletu do Českého středohoří. Cílem našeho výletu je setkání s kamarádama a …
Diskuse
S naším klubem Přátel Milešovky jedeme vlakem na místo nazývané Porta Bohemica (Brána Čech), tento nádherný kaňon řeky Labe najdeme asi 3 km od Lovosic a dále chceme pokračovat na zříceninu hradu Kamýk. Začínáme j…
Merklův pramen najdete 3,5 km od obce Lužná II nedaleko Rakovníka. Nejlepší výchozí místo k pramenu je od restaurace Lebeda naproti nádraží v Lužné. Zde najdete rozcestník a cesta k pramenu je značena na naučném okruhu Do Lužné za párou. Merklův pramen - objevil v počátkem 19. století lesní adjunt Jiljí Merkl, v sousedství pramene byla vybudována lázeňská budova se dvěma…
O dovolené, kterou jsem trávil na chatě nedaleko Rakovníka jsme společně s dcerami podnikli autovýlet k Berounce . Jak uvádím v názvu, byl to tak trochu hvězdicový zájezd. S tím rozdílem, že průvodcem jsem byl já …
Když se zamyslíme nad tím co vlastně znamená označení domorodec, tak to je člověk či človíček, který žije na určitém místě této planety a je tam doma a nenechá na svůj domov dopustit a miluje ho. Tak přesně za ta…
Jedu z Vinařic do Slaného na prohlídku historického středu města. Pojedu autobusem, který sem z Kladna pravidelně zajíždí.   Ráno se probouzím do slunečného dne a po shlédnutí Toulavé kamery v televizi začínám ba…
stránka 1 z 5

zpět na profil uživatele klana