bezprezdivky

Turistický deník

Nové příspěvky

Z Hojsovy Stráže do Hojsovy Stráže
Jdeme okruh z malebné Hojsovy Stráže. Když jde o okruh, vracíme se samozřejmě tamtéž. A jdeme pěšky, kolo zásadně nedoporučuji, i když nějakým těm dobrodruhům, kteří nám na turistických stezkách vjíž…
Cinibulkova stezka je stezka naučná, příslušně žlutě značená. A ze Mšena samozřejmě stoupala a ještě po silnici. Ale doplnil jsem si sbírku cedulí. Byl to zlatý retvívr a opravdu vypadal trochu utrápeně. Pavlína …
Pavlína je po výletech jako divá. Já si ale na tom minulém někde uhnal děsivou rýmu a opravdu se mi nikam nechtělo. Ona to ode mne samozřejmě chytla, ale v daleko mírnější formě. Za pár dní byla fit, já pořád…
Ve středu 25.8. loňského roku se konala oslava mých, už pokročilých narozenin. Sraz, i s dětmi, jsme měli v restauraci na pomezí Kročehlav a Kladna. Bral jsem si foťák, chtěl jsem zdokumentovat zase nějakou pitomost, kterou provedli při prováděné „revitalizaci „ našeho sídliště. Nakonec jsem cestou pořídil obrázků víc. Třeba neposlušné dlažební kostky. O ceduli na…
Vyrazili jsme po červené, která vedla kolem penzionu, na kraji Chlumu jsme maličko zakufrovali (odbočka byla dost neviditelná), ale včas jsme se vrátili a pokračovali do luk a potom do lesů. Kabonilo se čím dál ví…

Nejčtenější příspěvky

Hojsova Stráž-Brčálník-Hojsova Stráž
Vyrazili jsme po snídani, začátek byl stejný, jako včera. Až u toho rozcestníku pod kopcem, kde jsme včera odbočovali Doprava (a Pavlína tu poprvé projevila snahu zabloudit), jsme se dali dál po modré doleva. Lesn…
Od známého jsem se v Restauraci dozvěděl, že v sobotu bude končit sezóna ve skanzenu Solvayovy lomy, který si plánujeme navštívit už někdy od jara. Ten človíček (má přes dva metry) je zakládajícím členem sdružení, díky jemuž skanzen vznikl. On sám tam plánoval vyjet tak někdy na jedenáctou, potom, že se tam budou dít věci. Vyrazili jsme taky nějak tak. V Bubovicích, kde ti kdo…
Každoroční Jarní výprava s kamarády se odehrála podle Petrových regulí. On byl na řadě s výběrem a volil okolí Blatné, kde kdysi dávno sbíral podklady pro diplomku. Bydlení jsem sehnal v Mačkově, ten se nachází tak dva kilometry jižně od Blatné. První cesta byla samozřejmě do Blatné. Z Mačkova to není po silnici daleko a po návštěvě obchodu za účelem…