msch30

Příspěvky uživatele msch30

Počet příspěvků: 22

Objevování Provence
Francie, Provence, 2012 10. 8. Původně plánovaná rodinná dovolená se díky očekávání nového přírůstku (Verunka) postupně přeměnila v pánskou jízdu otce se synem. Táta se rozhodl, že se do…
 27.8. Předností našeho tříletého Adámka, je jeho opravdu brzké vstávání. Díky čemuž proběhne naložení našeho auta (doslova až po střechu) a průjezd naší skvělé dálnice až na hranice s…
Indie, Rajasthan, 2010 - druhá část  17.11. Noc byla o poznání chladnější než včera. Notnou chvíli nám trvá než se osmělíme a vylezeme ven z našich teplých spacáků. Hůř jsou na tom…
 Indie, Rajasthan, 2010 - první část 6. 11. Výlet začínáme hodinovým čekáním na nádraží u „Grandu“. Lenka si totiž spletla čas odjezdu našeho autobusu do Prahy. Na Florenci hned…
Rakousko 2010 7.8. Vyrážíme do deštivého dne a déšť nás neopouští ani po příjezdu do Obertraunu u hallstattského jezera. Náš hotel leží přímo u jezera, škoda jen, že nám počasí nedovolí…
Maďarsko 2010 2.7. Po loňském úspěchu se opět vydáváme, tentokrát společně se švagry, do země našich bývalých sousedů. Ale než překročíme maďarské hranice, zastavíme se u rakouských břehů …
Německo, Lucembursko, Belgie, Nizozemí 2009 1.8. První den naší výpravy jsme pojmenovali dnem dálnic. Po dálničním peklu jménem D1 jsme se ocitli v ráji jménem německá dálniční síť.…
Maďarsko 2009 8.7. Jsme sbaleni, Adámek je v dětské sedačce takže můžeme vyrazit směr maďarský Eger. Cestu jsme si naplánovali převážně po dálnicích. Tady musím zmínit nový systém placení maďarských poplatků za používání dálnic. Na Slovensko - Maďarských hranicích jsme zastavili u budky s označením vigněte. Po zaplacení příslušné sumy jsme po nahlášení SPZ obdržely jen účet. Prý je to OK. Hned při vjezdu na dálnici jsme…
Velká Británie, Londýn 2009 30.4. Pro tento Prvomájový výlet využíváme pohodlného leteckého spoje Brno – Londýn. Po opuštění brněnského „letišťátka“ přistáváme po dvou hodinách letu na letišti Stansed v Londýně. Náš „londýnský“ kamarád Vašek nás bude čekat na nádraží Victoria, na které se musíme přesunout autobusem. Toto věhlasné vlakové nádraží, ležící nedaleko Buckinghamského paláce, je rušná londýnská křižovatka. …
Malta 2007 7. 3. Pohodlným autobusem Student Agency se po zhlédnutí Kameňáku 2 dostáváme na vídeňské letiště. Po odbavení, které až na drobné handrkování se o obsahu originálně zavřených lahví s vodou, jejichž obsah byl prohlášen za nebezpečnou látku a který jsem demonstrativně i přes protesty celníků vylil do popelnice, proběhlo v pořádku. (lahve měli praktické pitítka). Samotný let trval asi dvě hodiny a strávili jsme ho…
Francie, Paříž 2001 5. 10. Let z Prahy do hlavního města Francie, Paříže trval hodinu a půl. Z letiště jedeme rychlovlakem RER do centra ( 50Fr ) asi 45 min. První hostel vybraný podle našeho průvodce je bohužel plný, a tak nám nezbývá nic jiného, než nasednout zpět na metro a vydat se k hostelu číslo dvě. Ten se nachází na ulici Poissonniere poblíž Monmartre (89Fr se snídaní) ve staré zástavbě a má naště…
Itálie, Řím 2007 26. 4. Letíme z Prahy, takže nás čeká přejezd autobusem na Florenc a dále pražskou MHD až na letiště. Zbývá už jen hodina a půl a jsme v městě, kam vedou všechny cesty.…
Kypr 2007 20. 4. Z Brna odjíždíme autem na vídeňské letiště, z kterého o půlnoci odlétáme do kyperské Larnaky. Kola vykládáme u odletové haly a Tomík jede zaparkovat na předem vyhlídnuté…
Kapverdy, 2008 27. 3. Ve večerních hodinách nakládáme kola a vyrážíme směr Mnichov. Dospat noc máme v plánu u Ondrové mamky, asi sto kilometrů od letiště. Celou cestu jsme zvládli bez…
Irsko, Severní Irsko 2005 27. 7. Z Brna odjíždíme ve tři hodiny odpoledne autobusem ČSA přímo na letiště. Při odbavení nacházím 200 Kč. To nám to začíná dobře. Ovšem to byla taky ten d…
Čína 2006 druhá část 1. 10. V 5:15 nás budí pikolík a vystupujeme ve městě Panzhihua do deštivé noci. Lenka není ještě úplně v pořádku, ale aspoň už jí částečně zabraly léky. Hned na nádraží nasedáme do autobusu a přejíždíme na západní autobusové nádraží. Autobus do Lijiangu odjíždí v 7:00. Podařilo se nám koupit jedny z posledních míst. Bohužel až na zadní pětce. Máme před sebou cca. 10 hodin jízdy. Tak to se máme na co…
Čína 2006 22. 9. Po brzkém budíčku odjíždíme v 6:00 autobusem ČSA do Prahy na letiště. Asi po hodině přijíždějí naši kamarádi, kteří letí do Pyrenejí. Podělíme se o jednu malou Plzeň a …
Mexico 2001 4. 1. Na autobusové nádraží v Orlandu cestujeme taxíkem. Autobus do Miami na letiště měl odjíždět ve 21:30, ale stalo se tak až ve 4:00 druhý den ráno. Důvod byl zcela pros…
USA 2001 druhá část   5. 8. Budíček je v šest nula, nula. Vítá nás dosti chladné ráno po propršené noci a tak horký čaj přijde opravdu vhod. Vyrážíme na trek. Obcházíme jezero zprava a začínáme…
USA 2001 7. 7. Z Live Oaku na Floridě jsme po nezbytných rozlučkách vyrazili v 10:00 ráno a najeli jsme na mezistátní dálnici č.10. Přejeli jsme Floridu, Aalabamu, Mississippi až do Lousiany. Tě…
Maroko 2001 část druhá   1. 11. Probouzíme se už v 7 hodin a jdeme se projít po dunách. Fotíme, nebo jen posedáváme na hřebenech dun. Dal by se tady vypráskat celý film, a tak se krotíme. Nakone…
Maroko 2001 8. 10. Vstáváme hodně brzo a po snídani jedeme metrem na letiště. Po třech dnech opouštíme Paříž a za tři hodiny přistáváme v Africe. Konkrétně v Casablance v Maroku. Vzdálenost z let…