msch30

Marek Schauer

baťůžkář, cykloturista, individuální turista, milovník památek, milovník exotiky, pěší turista, snowboardista, vodák, námořník, vysokohorský turista (VHT), hledač GPS schránek, železniční turista

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Příspěvky podrobně
Turistický deník

Nové příspěvky

Maroko 2001 8. 10. Vstáváme hodně brzo a po snídani jedeme metrem na letiště. Po třech dnech opouštíme Paříž a za tři hodiny přistáváme v Africe. Konkrétně v Casablance v Maroku. Vzdálenost z let…
Maroko 2001 část druhá   1. 11. Probouzíme se už v 7 hodin a jdeme se projít po dunách. Fotíme, nebo jen posedáváme na hřebenech dun. Dal by se tady vypráskat celý film, a tak se krotíme. N…
USA 2001 7. 7. Z Live Oaku na Floridě jsme po nezbytných rozlučkách vyrazili v 10:00 ráno a najeli jsme na mezistátní dálnici č.10. Přejeli jsme Floridu, Aalabamu, Mississippi až do Lousiany. Tě…
USA 2001 druhá část   5. 8. Budíček je v šest nula, nula. Vítá nás dosti chladné ráno po propršené noci a tak horký čaj přijde opravdu vhod. Vyrážíme na trek. Obcházíme jezero zprava a zač…
Mexico 2001 4. 1. Na autobusové nádraží v Orlandu cestujeme taxíkem. Autobus do Miami na letiště měl odjíždět ve 21:30, ale stalo se tak až ve 4:00 druhý den ráno. Důvod byl zcela pros…

Nejčtenější příspěvky

Maďarsko 2009 8.7. Jsme sbaleni, Adámek je v dětské sedačce takže můžeme vyrazit směr maďarský Eger. Cestu jsme si naplánovali převážně po dálnicích. Tady musím zmínit nový systém placení maďarských poplatků za používání dálnic. Na Slovensko - Maďarských hranicích jsme zastavili u budky s označením vigněte. Po zaplacení příslušné sumy jsme po nahlášení SPZ obdržely jen účet. Prý je to OK. Hned při vjezdu na dálnici jsme…
Francie, Provence, 2012 10. 8. Původně plánovaná rodinná dovolená se díky očekávání nového přírůstku (Verunka) postupně přeměnila v pánskou jízdu otce se synem. Táta se rozhodl, že se do…
Irsko, Severní Irsko 2005 27. 7. Z Brna odjíždíme ve tři hodiny odpoledne autobusem ČSA přímo na letiště. Při odbavení nacházím 200 Kč. To nám to začíná dobře. Ovšem to byla …
Kypr 2007 20. 4. Z Brna odjíždíme autem na vídeňské letiště, z kterého o půlnoci odlétáme do kyperské Larnaky. Kola vykládáme u odletové haly a Tomík jede zaparkovat na předem…