Švýcarsko
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Švýcarsko

Příspěvky - Švýcarsko

Nalezeno 328 příspěvků v lokalitě Švýcarsko . Vyberte, co Vás zajímá.
upřesnit
Naše cesta nás zavádí do Curichu ve Švýcarsku. Grossmünster ("velký ministr") je protestantský kostel v románském stylu v Curychu ve Švýcarsku. Jedná se o jednu ze čtyř hlavních kostelů ve městě (další jsou Fraumünster, Predigerkirche a St. Peterskirche). Jeho kongregace tvoří součást evangelické reformované církve v Curychu. Jádro dnešní budovy u břehů Limmatu bylo postav…
Naše společná cesta nás zavede do švýcarského Curichu. Fraumünsterský kostel (v angličtině: ženský ministr, ale často špatně přeložený jako Lady Minster) v Curychu je postaven na pozůstatcích bývalého opatství pro šlechtické ženy, který založil v roce 853 Ludvík Němec pro jeho dceru Hildegard . Benediktinský klášter obdaroval zeměmi Curych, Uri a lesem Albis a uděloval imu…
Arbois - Německo,Lauchringen - Švýcarsko,Neuhausen am.R. - Německo, Tübingen   Po snídani v Ambérieu nahlížíme do fárplánu, co máme na dnešek na pořadu. Nejdříve 50 km vzdálené vodopády u Lons le Saunier a vinařské městečko Arbois, s necelými 4000 obyvateli po dalších 140km. Do města vjíždíme přes starý kamenný most nad říčkou Suisance. V těchto místech vypadá jako holandský…
Po probuzení a snídani opouštíme stany a vcházíme do Cervinie. Vrcholek Matterhornu není vidět, protože od nočního deště je hodně nízké oblačnosti. Vypadá to každou chvíli na déšť. Proto se…
Budíme se ještě za šera a před východem Slunce vylézáme ze stanů. Voda v plesu není příliš čistá a tak původní plán na ranní koupačku padá. Po snídani a sbalení věcí do báglů rovnou…
Budíme se s rozedněním. Kousek od nás jsou kaskády potoka, ze kterého vaříme snídani a doplňujeme lahve na pití cestou. Svahem pozvolna klesáme do pásu lesa a pod námi již vidíme cíl naší včerejší etapy - Zinal (1660 m.n.m.). Konečně jsme v něm a tím máme dokončenu včerejší etapu a můžeme vykročit do té dnešní. Opět se rozhodujeme pro ulehčení nabrat prvních 780 výškových metrů pomocí lanovky. Jsme to ale lemry líný. To …
Etapa č.2 - Neděle 19.8. - Gruben - Zinal Ráno vstáváme chvíli po rozednění. Ani nám s Jirkou pod širákem, ani Lenče s Milanem ve stanu zima nebyla, jen máme trochu otlačené boky. To než si…
Přejezd z Čech do Švýcarska Trek kolem Matterhornu (Tour of Matterhorn) jsem měl v plánu už dlouho, ale až konečně letos se ho podařilo opravdu realizovat. V pátek po práci jsme tedy zvedli…
Při ranním pohledu z okna nás přivítali mraky na obloze s kapkami deště a to nás čekal výlet na úžasné místo – Jungfraujoch. Přesunuli jsme autobusem do Lauterbrunnenu k dolní…
Breithorn je trojvrchol/pětivrchol na hranici Švýcarska a Itálie ve Valais/Aostě, ve francouzsky mluvící oblasti Alp. Ze švýcarského Zermattu vede na sousední Malý Matterhorn lanovka a z…
Po dobré snídani v hotelu jsme se vydali obdivovat krásy údolí Valle Maggia a Valle Bavona s půvabnými vesničkami, kostely a vodopády. Nejprve jsme si zajeli prohlédnout botanickou zahradu na ostrově Brissago na Lago Maggiore, která nás uchvátila. Spoustu nádherných exotických květin ze subtropických krajů z celého světa. Z přírody jsme se vydali do obce…
Vypravili jsme se do kamenného srdce Ticina, do údolí Verzasca (Valle Verzasca). Je to krásné hluboké údolí kudy protéká smaragdová průzračná řeka Verzasca, je to údolí zelené vody. Obdivovali jsme se nádherné pří…
Muzeum čokolády Alprose se nachází ve Švýcarsku v kantonu Ticino, v Caslano-Lugano. Je instalováno vedle výrobny a prodejny vynikající čokolády a čokoládových bonbónů firmy Alprose. Při vstupu do areálu je ochu…
Švýcarsko se vyžívá v zakládání a udržování botanických parků. Jedním z nich je i Parco Scherrer v Morcote, v kantonu Ticino. Je to spojení umění s přírodou, s krásou květin. Tento nádherný park je vybudován v k…
Vydali  jsme se na letní putování po kantonu Ticino ve Švýcarsku, který se nachází  na jihovýchodě, v italské části Švýcarska  u hranic s Itálii. Jeli jsme přes Německo. Počasí bylo příje…
Švýcarsko nabízí na svou relativně malou rozlohu nečekaně hodně přírodních kontrastů. A i díky velkému počtu oficiálních jazyků má člo…
Ráno jsme se probudili do uplakaného rána a to nás čekal dlouho očekávaný výlet na Kleine Matterhorn. Vydali jsme se autobusem do švýcarského střediska Tasch, kde končí všechny kouřící dopravní prostředky a dále s…
První zářijový víkend se koná po roce opět výprava do Švýcarska, dle hesla: za málo času hodně muziky, rozuměj kopců... Čímžto se stává od začátku poněkud bláznivou, hektickou jak za…
Cesta do Švýcarska zabere nějakých 10-12 hodin. Zaparkovat lze v Saas Grund u lanovky, která může ušetřit nějakých 1000 výškových metrů, ale jinak serpentiny krásnými alpskými…
Do Ženevy na výstaviště Palexpo letecky ráno z Prahy charterovým letem a stejným letadlem večer zpět. Celodenní návštěva MOTOR SHOW 2016 Ženeva anebo část či celý den alternativně prohlídka Ženevy. Jezero s vodotryskem a projížďkou lodí, historické památky v centru a pod. Jednodenní výlet bez ubytování. Ceny za občerstvení pro nás nekřesťanské.…
Celkem 27 metrů vysoký kaskádový vodopád Saut du Doubs najdeme na francouzsko-švýcarských hranicích. Přicházíme-li po levém břehu řeky Doubs, tak leží v regionu Franche-Comté, blížíme…
Při našem pobytu u Bodamského jezera jsme si jeden den udělali na kolech výlet k Rýnským vodopádům. Rheinfall /Rýnské vodopády/  jsou nejmohutnější evropské vodopády, které se nachází poblíž Neuhaussenu. Se …
Švýcarsko: Přehrada Emosson a výhled na Mont Blanc (08/2015) Při naší dovolené ve švýcarských Walliských Alpách jsme se jeden den vydali mimo "náš rajon" a zamířili více na západ, a to až k…
Švýcarsko - Walliské Alpy (6): Přehrada Mattmark  (08/2015) Přehrada Mattmark (Stausee Mattmark) je přehrada na konci údolí Saastal v nadmořské výšce cca 2 200 m n. m. Stavba přehrady je…
Švýcarsko - Walliské Alpy (5): Saas-Grund – Kreuzboden - Hohsaas  (08/2015) Dnes předpověď počasí neslibuje celý den krásně a tak volíme dlouhou cestu lanovkou a krátkou cestu pěšky.…
Švýcarsko - Walliské Alpy (4): Saas-Fee – Felskinn – Plattjen  (08/2015) Dnes vyrážíme na horskou túru nad střediskem Saas-Fee a nad údolím Saastal. Z konečné stanice lanovky Felskinn…
Švýcarsko - Walliské Alpy (3): Zermatt – Klein Matterhorn – Trockener Steg – Schwarzsee  (08/2015) Také v tento den jsme do Zermattu přijeli vlakem z Täsche, kde jsme nechali na…
Švýcarsko - Walliské Alpy (2): Zermatt – Gornergrat - Sunnegga (08/2015) Ze střediska Zermatt jsme si naplánovali dvě trasy na dva (meteorology avizované) slunečné dny. Do Zermattu jsme přij…
Švýcarsko - Walliské Alpy (1): Údolí Saastal a Mattertal, seznámení s Walliskými Alpami (08/2015) Walliské Alpy (něm. Walliser Alpen, franc. Alpes valaisannes), nazývané také Penninské Alpy…
stránka 1 z 11
#eu-cookies { position: fixed; left: 0; bottom: 0; width: 100%; color: #000; background-color: #F6F6F6; z-index: 1000; text-align: center; padding:0.6em 0; font-size:0.9em; border-top:1px solid #ccc; } #eu-cookies button { background: #d7d7d7; color: black; } #eu-cookies a { color: black; }