Víkendový pobyt v hotelu JEF v Doubici

Tipy na výlet Rodina s dětmi Putování (více dnů) Za sportem Do přírody

Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval pobytu v Hotelu JEF, který se nachází v Doubici.Do Doubice se dostanete za použití vlaku do Děčína a pak autobusem do Doubice.

Foto: správce

Pokud jedete jen za výlety do přírody, čeká na Vás perfektní ubytování a strava.Pokud si chcete i trochu užít, doporučuji si zajistit balíček služeb obsahující 1 hodinu-Spinning, cvičení na Bosu nebo na chodícím pásu. V rámci pobytu doporučuji udělat si výlet do nedalekého Kyjovského údolí, kde zažijete lezení ve skalních průrvách po žebříku nebo po úzkých schůdcích. Dále Vám doporučuji navštívit město Krásná Lípa, kde se nachází Dům Českého Švýcarska, kde si to užijí hlavně děti. V samotné Doubici doporučuji navštívi Starou hospodu, v jejímž okolí se nachází venkovní galerie dřevěných soch. Jsou tu opravdu pěkné kousky a vše doplňují chaloupky pro děti.

Ubytovaní jsme byli v hotelu JEF v Doubici, kde jsme měli zajištěnu polopenzi. Snídaně se odehrává švédským stolem a večeři si vybíráte den předem ze tří možností.

velmi jsme si užili cvičení Bosu a hlavně spinning, kde nás paní majitelka hotelu osobně "trápila" celou hodinu.Ždímali jsme trika, ale byli jsme v pohodě na duši.

Co se týče večerního posezení, máte možnost buď v restauraci U Rytíře, která je stylově zařízena nebo na venkovní terase pod deštníky a na dohled od dětského koutku. Prostě je to vynikající možnost spojit turistiku a jiný druh relaxace a to jak fyzické, tak duševní

Úplně nejaktuálnější ceny a nabídku služen najdete na www.hotel-jef.cz a počítejte s profesionální péčí.

Poslední aktualizace: 20.7.2014
Víkendový pobyt v hotelu JEF v Doubici na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Víkendový pobyt v hotelu JEF v Doubici

Jedno nevšední, ale velice zajímavé místo v obci Doubice u Krásné Lípy
Chcete navštívit jedno opravdu zajímavé a nevšední místo. Rád vám o něm…
Výlet nádhernou krajinou Českého Švýcarska na nejkrásnější skály a vyhlídky nad kaňonem říčky Křinice, do romantického Kyjovského…
Klasicistní kostel Nanebevzetí Panny Marie se nachází na malé vyvýšenině přímo uprostřed obce Doubice. Byl vystavěn…
Někdy se hodí mít připravené náhradní trasy. Ten den jsme původně…
Doubice se nachází na východním okraji Českého Švýcarska, nedalek…
Dalším typem na výlet po krásné přírodě Českého Švýcarska a Labských…
Po roce jsme opět vyjeli celá rodina na víkend do penzionu v Doubici.…
Restaurace Stará hospoda a její těsné okolí,je galerii pod širým nebem…
Kousek od Národního Parku České švýcarsko je malá vesnice jménem Doubice v ní leží hospůdka která se jmenuje Stará Hospoda. Zajímavé…
Méně frekventovaná trasa z tzv. zadního Českého Švýcarska ( Doubice) do jeho samotneho centra Jetřichovic.Po žluté se vydáme z Doubi…
Cestujete-li se svými dětmi do oblasti Lužických hor v blízkosti Chřibské…
O Doubici je první písemná zpráva z roku 1457. Obec se nachází přibližně 5…
Sobota 24. 6. 2023 V noci jsme zaregistrovali, že prší. Podle louží…
Při cestování po Českosaském Švýcarsku doporučuji se také …
Rekreační obec ležící uprostřed rozsáhlých lesů na rozhraní Lužických…
Na další výlet vyrazíme na zříceninu Kamenického hradu u České Kamenice Zřícenina hradu stojí na…
Romantické zbytky skalního hradu Chřibský hrádek se ukrývají na s…
Na další výlet vyrazíme na krásnou vrchol Malý Stoožec,který leží v…
Informační středisko Saula se nachází v „domečku“ při silnici v lokalitě U…
Zalesněný čedičový vrch (533 m) mezi obcemi Chřibská a Doubice. N…
Přírodní rezervace Vápenka na jihozápadním svahu Vápenného vrchu (548 m) …
Kyjovský hrad je ve srovnání s ostatními hrádky v okolí nezvykle velký a …
Kyjovské údolí se nachází západně od města Krásná Lípa v okrese Děčín blízko protáhlé obce Kyjov. Právě tato vesnice, která spadá…
Tato nevelká, skalní, pamětní deska je nejen připomínkou brutální vraždy dvou slušných starých lidí, ale také mezinárodním mementem …
Úterý 21. 7. 2020 Na tábořišti Luční bar se spalo perfektně, jen k ránu bylo…
O výpravě na severozápad naší země jsme uvažovali j…
Na Tokání - kotlinka v hlubokých lesích mezi skalami nedaleko Rynartic, v…
Autem jsme jeli do Českosaského Švýcarska do krásné osady Doubice. Jedeme…
Rudolfův kámen (též Ostroh,dříve Vysoký kámen) je vyhlídková skál…
Obec a rekreační místo v krásné pískovcové krajině, severozápadně…