Traper

Puberta pryč, ale stále ještě někdy slabá recidiva. Pořád toulavý boty. A ne, a ne, se prošlapat.

Příspěvky sleduje: 20 turistů
Příspěvky podrobně
Deník turisty

Nové příspěvky

Zemí nikoho, aneb V.Ú. Libavá, tajemné štoly v údolí Budišovky, romantické údolí Bystřice 6.díl Lipník n.Bečvou
Zemí nikoho, aneb V.Ú. Libavá, tajemné štoly v údolí Budišovky, romantické údolí Bystřice 6.díl Lipník n.Bečvou Domů z okolí Libavé, jsme se tedy zatím nevrátili a zajíždíme ještě na skok do blízkého historického …
Zemí nikoho, aneb V.Ú. Libavá, tajemné štoly v údolí Budišovky, romantické údolí Bystřice 5.díl Poslední den nás čeká závěrečné šlapání. Včera jsme dorazili do Domašova nad Bystřicí, odkud nyní vyrážíme.  Nejprve …
Zemí nikoho, aneb V.Ú. Libavá, tajemné šachty v údolí Budišovky, romantické údolí Bystřice 4.díl Ráno nás sluníčko pošimralo v Čermné ve Slezsku. S potravinami zatím nemáme problém. Takže míjíme netečně místní obc…
Zemí nikoho, aneb V.Ú. Libavá, tajemné šachty v údolí Budišovky, romantické údolí Bystřice 3.díl Ráno se přesouváme zase o kus dál severněji. Podél vojenského újezdu Libavá navštívit poutní místo Panny Marie ve Sk…
Minule jsme nakouknuli klíčovou dírkou do vojenského újezdu Libavá. Respektive, jen jsme čmuchali okolo. Zatím to zvenku vypadá zajímavě. Nejdříve si ale zajedeme prohlédnout Potštátské skalní město na opačné stra…

Nejčtenější příspěvky

Toulovcovy Maštale, Přírodní rezervace
Toulovcovy maštale, včetně toho modrého lesního ovoce. Jen je k tomu třeba ještě správnou roční dobu, a ne víkend. Povolal jsem tedy do služby kamaráda, aby mi nebylo smutno samotnému. V pískovcové Přírodní rezervaci Maštalích jsem už byl hodněkrát. Matematicky poděleno snad každý čtvrtý rok v průměru. Přesto se tam rád vracím. Mám tolik skupin přátel a blízkých příbuzných, co se navzájem neznají, takže jsem…
26. prosinec, druhý Svátek vánoční, na Štěpána, z modré oblohy se usmívá slunovratové sluníčko. To člověka vytáhne ven. Se sváteční kačenou, Prazdrojem a pár hrstmi cukroví v žaludku je třeba udělat pár kroků. Ovš…
Jedu si pro foťák do Světlé n.Sázavou, který jsem zapomněl v autě jednoho hodného a poctivého pána, co nás vezl z Českého Lesa do Prahy. A když už k Sázavě, tak jsem z toho udělal výlet na…
Další z dluhů, kde má noha ještě nevstoupila je severovýchodní okolí Skřítku v Jeseníkách. Věnujeme mu tedy jeden víkend. Na Skřítek přijíždíme již po tmě kvůli bouchlé pneumatice a problému s…
Co s dětmi o prázdninách. Chtějí zábavu a koupání. A je třeba je trochu unavit. Předem připravené plány jsou postupně realizovány. Pohádkovou vesničku možná někteří budou znát. Určitě ale…