Traper

adrenalinový turista, baťůžkář, individuální turista, milovník památek, pěší turista, vysokohorský turista (VHT), mototurista, železniční turista

Příspěvky sleduje: 15 turistů
Příspěvky podrobně
Turistický deník

Nové příspěvky

Řecko 2011.  Několik poznámek úvodem. Vzhledem k tomu, že jsem při svých minulých cestách po Evropě čerpal rady z cestopisů jiných autorů a sám jsem zatím nenapsal žádný, rozhodl jsem se konečně splatit tento dluh níže uvedeným dílem. Délka cestopisu odpovídá…
Řecko 2011 pokračování II.část 15.5. Následující den jsme popojeli na lepší výchozí místo do kaňonu Vikos a objevili dva francouzské obytňáky, které zde na parkovišti zřejmě přespaly (GPS N39,88156 E20,7491). Úd…
23.5. Cestou jsme projížděli Kalamatu. Dle informací tam měl být hrad. V centru města jsme marně hledali IC I hrad. Nenašli jsme ani jediného člověka, který by nám rozuměl a pochopil, co hledáme. Do Mavromga…
30.5. Ráno jsme definitivně dobyli pevnost Palamidi (vstupné 4€). Je hodně rozsáhlá. Důležité je neminout na začátku vpravo pravděpodobně bývalá kasárna pro ubytování posádky, vypadající jako samostatný hrad…

Nejčtenější příspěvky

Vyrazili jsme ve středu – svátek 28.10. – hned časně ráno před polednem. Kdo by také ve svátek brzy ráno vstával, že. Rybník Vrkoč na Pohořelicku se nalézá konkrétně 1km od obce Ivaň směrem ke hlavní silnici…
26. prosinec, druhý Svátek vánoční, na Štěpána, z modré oblohy se usmívá slunovratové sluníčko. To člověka vytáhne ven. Se sváteční kačenou, Prazdrojem a pár hrstmi cukroví v žaludku je třeba udělat pár …
Před koncem srpna jsme se s kamarádem Jožkou rozhodli udělat si výlet z Dolních Louček podél potoka Libochovky přes Kutiny do Říkonína. Do Dolních Louček i zpět z Níhova jezdí vlak. Údolí Libochovky je…
Hlavně z časových důvodů jsme zvolili jednodenní výlet, a sice do České Třebové a jejího okolí. Rád spojím návštěvu pěkných míst s neméně pro mě zajímavou návštěvou některého minipivovaru.  Kvů…
Další z dluhů, kde má noha ještě nevstoupila je severovýchodní okolí Skřítku v Jeseníkách. Věnujeme mu tedy jeden víkend. Na Skřítek přijíždíme již po tmě kvůli bouchlé pneumatice a…