fotografie pavlal

Turistický deník

Nové příspěvky

Naučná stezka nelesní krajina Kvilda
Okolím Kvildy vede naučná stezka, která se věnuje vzniku a vývoji bezlesé KRAJINY v okolí a hospodařením v okolí.Trasa je nenáročná, příjemná procházka s délkou 5 km a převýšením 100 m. V letním obd…
Auto jsme nechali v Horní Bečvě a odtud vyrážíme autobusem na Třeštík. Z Třeštíku se vydáváme po červené k prameni Rožnovské Bečvy. Kousek před pramenem nás překvapilo ostřejší stoupání. Od pramene stoupáme na Vysokou, největší vrchol v okolí. Na Vysoké si oddechneme a pokračujeme dále po červené a kocháme se Krásnou beskydskou krajinou. U Rozcestí Benešky…
Vyjíždíme z Kvildy turistickým autobusem na Bučinu na krátký zahraniční výlet do Německa. Na Bučině přejdeme státní hranici a cestou se můžeme prohlednout samoobslužné informační centrum o Šumavě. Hned z…
V rámci výletu jsme si vyzkoušeli řadu netradičních dopravních prostředků. Pro cestu do Lednice jsme si vybrali kouřící výletní motoráček, který nás přenesl do historie cestování vlakem (na některých místech …
Trasu začínáme v autobusové zastávce Libošovice,Podkost,Semtín dvůr. Zde si hned jdeme prohlédnout Semtinskou lípu.  Od lípy pokračujeme přes Podkost na Hrad Kost. Určitě si nenecháme ujít zajímavou proh…

Nejčtenější příspěvky

První let letadlem s Ryanair
V červnu 2011 se konala moje první cesta letadlem a to se společností Ryanair. Před cestou jsem od známých vyzvídala, jak to vůbec na letišti a v letadle probíhá. Po cestě jsem se rozhodla průběh letu se…
Přiletěli jsme letadem do Alicante, zde jsme nasedli na autobus do města Murcía a odtud pokračovali dalším autobusem do Granady. Cesta z Alicante do Granday trvala asi 5 hodin. Let z Brna do Alicante 2,5 hod. …
V červnu 2011 jsme vyzkoušeli novou linku společnosti Ryanair, která pravidelně létá z Brna do Alicante. Už za 2,5 hodiny se tak lze dostat k moři na rozpálený jih Španělska. Cestu jsme si organizovali sami s vyu…
Během dovolené v Českém Švýcarsku jsme si udělali výlet lodí do Bad Schandau. Využili jsme německou palvební společnost, která projíždí po trase Hřensko-Bad Schandau 5x denně. Vyjížděli jsme přímo z Hřenska z přív…