individual

Turistický deník

Nové příspěvky

Skotsko - listopad 09
  Do Glasgowa Cenral Station jsem přijel v pondělí 23.11. 2009 krátce před desátou hodinou ranní vlakem z Manchesteru. Jelikož jsem měl hlad tak jsem nejdříve šel do nádražní restaurace The Arrol na tradition…
  V Bruselu jsem byl 4 dny. 1. den v 9h ráno jakmile otevřeli turistické centrum na Grand place koupil jsem si Brusel card s platností na 3 dny, pro vstup do muzeí a další různé slevy na památky a do restaura…
  V Dublinu jsme byli 3 dny. 1. den jsme věnovali památkám. Koupili jsme si Dublinský pas, který opravňuje k bezplatné návštěvě některých památek. Naše cesta vedla od O´Connoly street, přes řeku Liffey po Ha´…
  Do Berlína jsme se rozhodli jet vlakem 31.12.2009 odpoledne a přijed 1.1.2009 prvním ranním vlakem zpět, bez ubytování. Když jsem se na hl. nadraží v Praze ptal na cenu zpáteční jízdenky byl jsem zaskočen. …
     Vystoupit na vrchol Gerlachovského štítu jsem chtěl již dříve, ale až teď jsem měl vhodnou příležitost. Původně jsem myslel, že bude nejlepší př…

Nejčtenější příspěvky

na kole okolo Balatonu za dva dny - červenec 13
      Ve čtvrtek 25.7. 2013 vstávám brzo ráno. Krátce po čtvrté vyrážím autem směr Balaton. Do Balatonfüred k hotelu Blaha Lujza přijíždím asi o půl jedenácté. Auto parkuji na hotelovém parkovišti. …
   Na letišti Roma - Fiumicino jsem přistál v úterý 29. března 2011.  Přesunul jsem se na vlak.  Pokladny měly zavřeno, tak jsem jízdenku koupil u průvodčího před vlakem. Stála 14 euro.  L…
      Na Lipno jsme vyrazili autem 22.6. 2010 o půl šesté ráno. Do Frymburku jsme přijeli krátce před devátou hodinou. Nejdříve jsme si nakoupili trochu jídla v samoobsluze. Ubytovali jsme se p…