individual

Deník turisty

Nové příspěvky

Dublin, Severní Irsko - srpen 14
     Jelikož do Belfastu nelétá z Prahy přímý spoj, letím nejdříve s Ryanair do Dublinu. Tady přistáváme 12. srpna 2014  před 19h. Airbusem do centra na O´Connell street. Dolů k řece a přes Ha´penny bridge do čtvr…
      Na letišti Atatürk v Istanbulu jsme přistáli ve čtvrtek 5.12. 2013 krátce před 15 hodinou. V turistických informacích bereme zdarma mapu Istanbulu. To je asi to jediný, co tu stojí za řeč. Kupujeme červené ž…
      Ve čtvrtek 25.7. 2013 vstávám brzo ráno. Krátce po čtvrté vyrážím autem směr Balaton. Do Balatonfüred k hotelu Blaha Lujza přijíždím asi o půl jedenácté. Auto parkuji na hotelovém parkovišti. Kupuji si snída…
      V úterý 30. dubna v 9:58h vlakem z London Liverpool station. V Anglii je běžné, že z jednoho nástupiště odjedou během 10 minut dva vlaky. Deset minut do odjezdu. V klidu jsem si sedl do vlaku na 2. nástupišt…
      Ve středu 1. května 2013 ráno  londýnským metrem do stanice Victoria. Odtud pěšky na Fountain square. Tady má sídlo společnost Golden Tours. V 8:30h odjezd autobusem do Stonehenge. Většinou dávám přednost vl…

Nejčtenější příspěvky

na kole okolo Balatonu za dva dny - červenec 13
   Na letišti Roma - Fiumicino jsem přistál v úterý 29. března 2011.  Přesunul jsem se na vlak.  Pokladny měly zavřeno, tak jsem jízdenku koupil u průvodčího před vlakem. Stála 14 euro.  Leonardo Expressem do cent…
     Vystoupit na vrchol Gerlachovského štítu jsem chtěl již dříve, ale až teď jsem měl vhodnou příležitost. Původně jsem myslel, že bude nejlepší přeprava vlakem do Popradu a následně se nějak dostat do Vysokých …
      Na Lipno jsme vyrazili autem 22.6. 2010 o půl šesté ráno. Do Frymburku jsme přijeli krátce před devátou hodinou. Nejdříve jsme si nakoupili trochu jídla v samoobsluze. Ubytovali jsme se přímo na náměstí.  V …
  V Dublinu jsme byli 3 dny. 1. den jsme věnovali památkám. Koupili jsme si Dublinský pas, který opravňuje k bezplatné návštěvě některých památek. Naše cesta vedla od O´Connoly street, přes řeku Liffey po Ha´penny…