individual

Příspěvky uživatele individual

Počet příspěvků: 45

Dublin, Severní Irsko - srpen 14
     Jelikož do Belfastu nelétá z Prahy přímý spoj, letím nejdříve s Ryanair do Dublinu. Tady přistáváme 12. srpna 2014  před 19h. Airbusem do centra na O´Connell street. Dolů k řece a přes Ha´penny bridge do čtvr…
      Na letišti Atatürk v Istanbulu jsme přistáli ve čtvrtek 5.12. 2013 krátce před 15 hodinou. V turistických informacích bereme zdarma mapu Istanbulu. To je asi to jediný, co tu stojí za řeč. Kupujeme červené ž…
      Ve čtvrtek 25.7. 2013 vstávám brzo ráno. Krátce po čtvrté vyrážím autem směr Balaton. Do Balatonfüred k hotelu Blaha Lujza přijíždím asi o půl jedenácté. Auto parkuji na hotelovém parkovišti. Kupuji si snída…
      V úterý 30. dubna v 9:58h vlakem z London Liverpool station. V Anglii je běžné, že z jednoho nástupiště odjedou během 10 minut dva vlaky. Deset minut do odjezdu. V klidu jsem si sedl do vlaku na 2. nástupišt…
      Ve středu 1. května 2013 ráno  londýnským metrem do stanice Victoria. Odtud pěšky na Fountain square. Tady má sídlo společnost Golden Tours. V 8:30h odjezd autobusem do Stonehenge. Většinou dávám přednost vl…
     Do Londýna na Letiště Heathrow jsem přiletěl v pondělí 29.4. 2013 krátce po půl desáté ráno. Odbavení bylo rychlé. Najít metro nebyl problém. Koupil jsem si Oyster card. 5 liber deposit, 4,50 jízdné do centra…
      V pondělí 17.9. 2012 v 20h přistáváme v Kóta Kinabalu. Tady městská Doprava končí v 18h. Taxík stojí 30 ringgitů. To je asi 200 Kč. Ubytovali jsme se ve Winner hotelu. Na recepci jsme již měli vzkaz, že zítr…
      V sobotu 29. 9.  2012  ráno po snídani nás  o půl osmé vyzvedli z hotelu Terrace v Bandar Seri Begawan a jeli jsme k řece Brunej. Tady jsme nastoupili na vodní autobus. Nejdřív krátce přes Brunejský záliv, p…
      Do přístavu v Bandar Seri Begawan přijíždíme trajektem z Labuanu v pátek 28.9. 2012 něco po 10h. Cesta byla v pohodě, žádný velký houpání. Celní kontrola…
      Ve středu 26.9. 2012 v 8h ráno nastupujeme v Kóta Kinabalu na trajekt do Labuanu. Asi 15 minut po vyjetí na volné moře se loď začala víc pohupovat. Nedělalo mi to dobře. V pravidelných asi půlhodinových inte…
      Na letišti v Sandakanu přistáváme v sobotu 22.9. 2012 krátce před 8h ráno. Z letiště jedeme taxíkem do NAK hotelu. Stylový hotel s restaurací na střeše hotelu. Po ubytování navštěvujeme restauraci, dostáváme…
     V pátek 21.9. 2012 ráno o půl páté odjíždíme mikrobusem Amazing Borneo tours do města Tenom. Cestou nabíráme ještě další 4 lidi. V Tenomu krátká procházka po městě a pak starým…
      V úterý 18.9. 2012 o půl šesté ráno nás v Kóta Kinabalu z hotelu Winner vyzvedává řidič s mikrobusem Amazing Borneo tours. Jedeme do Kinabala parku. Nejdříve registrace na velitelství, kde každý dostane na k…
      15.9. 2012 v 16h odlet z Prahy - Ruzyně. Přestup v Dubaji. Zde jsme měli 3:25h čas. Je tu plno obchodů a hlavně lidí. Do Singapore…
     Do Soproni k hotelu Mandarin jsem přijel v úterý 12.6.2012 krátce po 10h. Slečna na recepci byla nekompromisní. Check in až ve 14h. Do cyklistického jsem…
     Přiletěli jsme na letiště Charles de Gaulle ve čtvrtek 10. května 2012 krátce po půl jedenácté dopoledne. . Po vystoupení z letadla nejdříve návštěva turistických informací. Tady jsme si vzali mapku Paříže, k…
      Budapešť není daleko, proto jsem se rozhodl jet autem. Jelikož jsem se chtěl při zpáteční cestě zastavit v Hevízu u Balatonu, jel jsem přes Vídeň, abych nemusel platit slovenskou dálnici. Při vjezdu do Budap…
       Do Leedsu jsem přijel vlakem z Hullu krátce před 9 hodinou ráno. Autobus na letiště č. 757 jede každou půlhodinu. Poslední, kterým stihnu letadlo do Prahy, jede v 10:43h. Na prohlídku města mám necelé dvě h…
       Do Beverly jsem přijel vlakem z Hullu. Cesta trvá asi 15 minut. Z nádraží jsem zamířil do centra. Nejdřív do turistických informací. Z mapky, kterou…
       Do Hullu jsem přijel v pondělí 13.2.2012 o půl jedné vlakem z Manchesteru. Z vlakového nádraží, které je zároveň i autobusovým, jsem zamířil do…
         Do Swansea jsem přijel 12. srpna 2011 vlakem z Cardiffu. Nejdříve jsem zamířil do turistických informací nedaleko autobusového nádraží. Pak už jsem…
      Ve Philadelphii jsme se zastavili 17. října 2011 odpoledne cestou z Washingtonu do New Yorku. Vlak měl bohužel 2 hodiny zpoždění, což nepříjemně zkrátilo naš pobyt zde. Po vystoupení z vlaku jsme prošli vlak…
        Do Washingtonu jsme přijeli v sobotu 15.října 2011 v13:30h vlakem na Union station. Po příjezdu jsme si koupili za 9 dolarů denní jízdenku na metro. Naše první zastávka Arlington National cemetery. Navštív…
     Do New Yorku jsme letěli z Vídně s přestupem v Paříži. Na JFK jsme přistáli v sobotu 8.října 2011 v21:50h newyorského času. Čekání na imigrační kontrolu bylo nekonečné. Pohovor, ale trval jen chvilku. Několik…
      Do Vídně jsem jel vlakem. Jízdenku jsem koupil na internetu 3 dny dopředu. Na nádraží Vídeň - Meidling jsem přijel krátce před půl desátou ráno. V…
   Na letišti Roma - Fiumicino jsem přistál v úterý 29. března 2011.  Přesunul jsem se na vlak.  Pokladny měly zavřeno, tak jsem jízdenku koupil u průvodčího před vlakem. Stála 14 euro.  Leonardo Expressem do cent…
     V Amsterdamu jezdí na kole všichni, všude a za každého počasí. Téměř vedle každé silnice nebo tramvajových kolejí je cyklostezka a to na každé straně jedna. Nebo obousměrná jen na jedné straně. Při přecházení…
     Po přistání na letišti Schipol letadlo jelo ještě asi 8 minut po ranveji rovně, vlevo, vpravo přes silnice i vodní kanály. Dost neobvyklé, přišlo mi to jako bych jel autobusem.  Po vystoupení z letadla jsem p…
     V pátek po snídaní jsem metrem dojel na vlakové nádraží Entrecampos v Lisabonu. Vlak měl odjíždět  8:51h. Jednalo se o vlak, který začíná v Portu a končí…
     Blackpool, to je anglické Las Vegas. Když se zeptáte angličana tak vám otráveně řekne: " jó Blackpool", protože tam již mnohokrát byl.  Já jsem se tam letos vypravil podruhé. Do Blackpoolu jsem přijel ráno o …
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele individual