Pět dnů v Jeseníkách - Kouty nad Desnou - diskuse

• 9.8.2013 19:01
    Fotky opět překrásné!!!!!! Honza
  • 9.8.2013 15:14
    Tak v tom pivovárku jsme nebyli až doopravují zámek, zase tam pojedem a stavíme se i v pivovárku.
  • 9.8.2013 13:44
    A ochutnali jste pivo z místního pivovárku Bravůr? Měl by být v penzionu Stará pošta kousek pod Rybářskou baštou. Pamatujte, že "kdo mine hospodu v kroku, vyvrtne si v koleni nohu!" Nefiltrované a nepasterizované pivo s obsahem všech zdraví prospěšných látek po vydatné procházce chutná!
  • 9.8.2013 13:06
    Krásná a drsná příroda Jeseníků neomrzí, my jsme tam strávili celkem 4 týdny dovolené během dvou let, letos ještě v srpnu se tam vydáme znovu, přece jen ve zdejší oblasti opět přibyly nové turistické známky, které si zaslouží posbírat a zařadit do naší sbírky...
  • turista
    JENNY-JANA
    Re:
    8.8.2013 23:15
    Moc se nám tam líbilo.
  • 8.8.2013 20:07
    Franta zmiňoval, že se do našich končin chystáte. Vypadá to, že Vám dovolená vyšla (teplotně asi až moc). Jsem sice šumperský rodák, ale v Koutech jsem trávil většinu dětství, takže mě každé pochvalné slůvko o této části Jeseníků těší dvojnásob.