Na Ronov a okolo Stvolinek - diskuse

• Re:
    8.12.2013 10:47
    Děkuji, jsem rád, že se nás podobným pohledem milovníků přírody dívá stále dost. Také Zdrávi došli a bohaté zážitky na vaších toulkách.
  • 7.12.2013 22:24
    Šel jsem podobnou trasu v létě,Ronov jsme z časových důvodů obešli, U čápa jsme obědvali. Pohled přes rybník na holanský kostel je nesmírně fotogenický. Nemá to chybu, vřele doporučuju a díky za příspěvek co je zase o něčem. Zdrávi došli.
  • 7.12.2013 22:18
    Šel jsem podobnou trasu v létě, nemá to chybu. Zdrávi došli.
  • 7.12.2013 20:22
    Už jsem sem jednou psala a zmizelo to, to je divné.... Svým článkem jste mě naladil,kdysi jsem tam byla, a vloni nebo předloni jsme to chtěli zopakovat, ale měli jsme vlakové zpoždění, tudíž nám to nevyšlo a tak jsme šli jinou trasu ze Zahrádek do Stvolínek. Motorest "U čápa" už byl tehdy definitivně zavřený, na střeše bylo velké čapí hnízdo a tak jsme si dělali legraci, že čápi odlétli do teplých krajin a případné turisty to tam už netáhne a tak motorest zkrachoval. Určitě se na Ronov ještě podívám.