Království bledulí v Chlébském. - diskuse

• 30.3.2016 22:03
    Při mém velikonočním výletu ve východní části Českého středohoří (okolí Lovečkovic) jsem narazil taktéž na bledule, ovšem na takové množství, které jsem v životě zatím nikde neviděl. Přiznám se, že mě to málem odrovnalo :-) Bledule jsou nádherné květiny, takoví praví posel jara. Zmíním se o nich určitě v mém chystaném článku :-)
  • 29.3.2016 16:18
    Už jsem jednou odpověděl, a teď koukám pro kontrolu, odpověď tu není. Tak znovu. Zdenku, obáváme se, že už tento víkend to nebude ono. Hovoří se o třech týdnech kvetení, my tam byli asi ve dva a půltém týdnu. Určitě nepřestanou kvést všechny, jen jich bude ubývat. Franto, přiznám se, že šafrány-krokusy se mi líbí víc. Přece jen barva je barva. V Brně zase mají koniklece, ale už asi taky budou končit. Četl jsem váš příspěvek o Brně, jak jste špatně dopadli se šmejdovským hostelem. Škoda. Kdybyste měli ještě cestu, sice nebydlím přímo v Brně, ale nebyl by problém přespat u nás. Ovšem, pokud zrovna někde nelítám. Ale je to o domluvě. Stačilo by SZ.
  • 29.3.2016 14:40
    Moc pěkné, včetně závěrečného zhodnocení akce. Jenom musím Trapera trošku zklamat, protože krytý most v Černvíru je - alespoň pokud mě paměť neklame - "pouze" novodobou replikou zničené původní historické stavby.
  • 28.3.2016 16:17
    Pěkná jarná procházka. Bledule v takovém počtu jsem zatím neviděl, ale na Lačnovsku zase máme šafrán bělokvětý.
  • 28.3.2016 9:16
    Paráda. Chystám se tam příští víkend, snad ještě něco pokvete.

Zpět na příspěvek Království bledulí v Chlébském.