"Imaginární procházka" Pulčínskými skalními městy - diskuse

Alucard
    pohyb v NPR
    25.9.2019 10:56
    Tato místa jsou vskutku nádherná .. tedy pokud Vám nevadí že se pohybujete v NPR mimo značené stezky (což zákon zakazuje), a kde se takovýto pohyb odměňuje na místě blokovou pokutou a to o hodnotě min 500kč ... a že článek defacto navádí k porušování zákona asi netřeba komentovat.
  • 28.1.2017 13:42
    Ahoj Franto, tam se musí zají! Sebelepší slova ani fotky nepopíší tu atmosféru místa. Člověk, když to tam jen trochu projde (trochu znamená třeba kolem 3 hodin možná víc :-)) ), že nakonec skoro nohy necítí, ale je nadšený, unesený, není daleko od pravdy Tvůj názor, že se člověk za chvíli do tohoto místa úplně zamiluje. Byl jsem tam minulý týden a budu muset zavítat znovu. No, taky mi chybí ve sbírce Hladomorna a Zbojnická :-) Ale vlastě ne, půjdu tam jen tak "jako" :-))) Výmluva, že jsem se "jako ztratil", ale asi nebude ta pravá :-)
  • 4.1.2014 11:15
    Kdybych ho alespoň částečně neposlechl, nemohl bych na Nový rok napsat hned dva výlety ...
  • 4.1.2014 8:12
    Rdící se jabloňová panna opět nezklamala a připravila pro nás krásnou novoroční pohádku. A zdalipak jsi, milý Franto, andělíčka strážníčka poslechl a na Silvestra konzumoval jen střídmě ?
  • 3.1.2014 18:08
    Děkuji všem příznivcům za moc krásné komentáře, při jejichž čtení se rdím štěstím jak jabloňová panna ...
  • 3.1.2014 9:53
    Super. Franto, ty se překonáváš! Budeš zapsán jako klasik přírody.
  • turista
    michal marek
    Re: jo !!
    2.1.2014 10:48
    hezká procházka ..... v Novém roce se i ty fajn .... i s andělem...... ahoj !!
  • 1.1.2014 18:21
    Toho " Andělíčka strážníčka " se drž, každému se neukáže !!!