Hranická propast, naučná stezka Hůrka - diskuse

• 27.10.2016 21:45
    Trochu mne to zklamalo, suchá nezatopená část (kam dohlédnete) je asi poloviční proti Macoše, kde jsem ještě nebyl. Zato ta zatopená s tou suchou dohromady je v současnosti nejhlubší na světě, což považuji za dostatečný důvod k Vaší návštěvě. Zřejmě ještě další generace čeká další výzkum a objevy zde přinesou mnohá překvapení.Byl jsem u ní hned několikrát. Z blízkých lázních Teplice nad Bečvou kde jsem prožil více než 2 měsíce je to spíše rekreační procházka nežli skutečný výlet. Je to doopravdy jenom kousíček. Podnikl jsem tu výlety na Helfštýn, do Hustopečí nad Bečvou, Přerova, Vsetína, a mnoho okruhů po okolí, například do Ústí řečeného Klobáskov na pouť na sv.Petra a Pavla, kde jsem shodou okolností ochutnal nejlepší koláč ve svém životě. Byl to doma pečený hruškový frgál. O cestě do Klobáskova více v samostatném příspěvku. Poštěstilo se mi tehdy navštívit na sv.Annu i poutní místo ve Staré Vodě u Libavé, které v té době bylo nepřístupné.