Berlín a jeho akce

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Za kulturou

Vydáme se do Berlína, hlavního města Německa. Berlín je jednou z nejživějších, nejvíce vzrušujících a nejrozmanitějších evropských metropolí. Životní styl a jedinečná atmosféra - všude člověk cítí pulsující život bulvárů, uměleckých stánků a bleších trhů.

Už jen do 5. října 2008 se koná výsvava Babylon v berlínském Pergamonmuzeu. Výstava pojednává o dějinách duchovního vývoje Evropy a předním Orientu po několik staletí.
Dne 14. září je den otevřených dveří ve Spolkovém sněmu.
Již 35. ročník Berlínského maratonu pro in-line bruslaře bude letos 27. září. Start je na ulici Straße des 17. Juni. Den poté se pořádá klasický maraton se startem na stejném místě.
Pokud rádi jezdíte na kole, nově je v Berlíně vybudovaná cyklotrasa podél Berlínské zdi. Její nejdelší dochovaná část zdi je známá jako East Side Gallery, která je dlouhá 1, 3 km. Němečtí i zahraniční umělci pomalovali zeď náměty z její historie. A také je dnes památkově chráněna! Přece jen neodmyslitelně patří do historie města. Již příští rok to bude 20 let od pádu Berlínské zdi!

Berlín není od česko-německých hranic příliš vzdálen, proto je dobré vyrazit na akce na jednodenní výlet.
K jídlu si určitě nenechte ujít curri klobásky či vepřové koleno.

Pokud vyzbyde čas, je dobré navštívit i některé berlínské památky, např. Gedächtniskirche, Braniborskou bránu. Také se vyplatí si vystát frontu a podívat se do Říšského sněmu - jen pozor, přísná kontrola, zda nemáte kov!

Další užitečné informace o Německu se dozvíte na www.nemecko.travel

Poslední aktualizace: 2.9.2008
Berlín a jeho akce na mapě

Příspěvky z okolí Berlín a jeho akce

SILVESTR V BERLÍNĚ: NEJVĚTŠÍ OPEN-AIR-PARTY
Na jedné z nejkrásnějších a nejznámějších ulic na světě, Ulici 17. července…
Muzeum se nachází v centru města, je k němu dobrý přístup díky u-bahn. Židovské muzeum je fascinující stavba, která byla vystavěna…
Když se vysloví Berlín - každý si přestaví Braniborskou bránu a Berlínskou…
Jince leží v hlubokém, úzkém údolí Litavky, které přetíná Brdskou…
Když jsme se v polovině září vrátili domů, mysleli jsme, že odvol…
Pátek 28. 10. 2022 V noci bylo chladno, ale na to jsme byli připr…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, rád bych Vás pozval na krátkou…
Plešivec, samotář, vystupující z táhlých hřbetů Brdské vrchoviny. Tato…
Jedeme navštívit Mekku českých trempů, posvátnou horu na severu…
  Úžasná skalní vyhlídka a „čertova kazatelna“ na Plešivci, v pozadí…
Plešivec Když za svěžího jitra vystoupíte vžst. Jince, ocitnete se rázem v samém srdci Brdské vrchoviny. Turistických cílů tu…
Z Rejkovic na Plešivec, přes Plešivecké jezírko a dále zpět do Rejkovic.…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, rád bych Vás pozval na malý výlet krásnou přírodou v okolí Běštína.Ten se nachází nedaleko Hos…
Výlet zahájíme na nádraží ČD v Jincích (418m), kde se můžeme občerstvit v…
    Z vlakového nádraží se vydáme podél silnice směrem na Jince. Na konci…
V sobotu 7.května uspořádali TSSB výlet do Středních Brd na Koníček a…
Zámek Hluboš je klenotem stejnojmenné obce na Příbramsku ve Středočeském…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na túru brdskou přírodou.Na začátek trasy  do Osova se dostanete vlakem s…
Brdy - přírodní rezervace Kuchyňka. Kdo se občas toulá po Brdech poblíž…
Rozhledna Studený vrch u Dobříše. Původně zeměměřičská kamenná šestipatrová věž postavená v r. 1942. Vysoká 17,5 m. Od r. 2004 využívaná jako…
Tradiční Novoroční výšlap na Studený vrch (660m) v Brdech na Hřebenech.   Jako už tradičně se na Nový rok koná výšlap na nejvyšší…
     Kdo alespoň párkrát zbloudil do „vod“ středověku, v čase krále…
Zřícenina gotického hradu Valdek stojí na ostrohu nad Červeným potokem uprostřed hlubokých brdských lesů. Zřícenina hradu Valdek s…
Naše společná cesta začíná na Exitu 41 dálnice D5. Odtud směřujeme směrem na Cerhovice, Újezd, Komárov, Chaloupky, Neřežín. V…
Hořovický zámek a hrad Točník
Kdysi, v průběhu jara, či léta, obdržela Pavlína ve Veltrusech průkazku, do které měla sbírat razítka za návštěvy památek …
Hořovice leží ve Středních Čechách, jihozápadně od Berouna. Hořovice se r…
Významný zámecký areál stojí ve známém brdském městě Hořovicích na Beroun…
K hořovickému zámku se dostanete pochopitelně nejednodušeji pochopitelně autem. Orientace není složitá. Z dálnice D5 vás vyvede…
Tato mariánská bazilika patří k hlavním poutním místům v České…