Pec pod Sněžkou

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Za kulturou Do přírody Na hory

Pozvánka
Pozvánka  •  Fotografie (1)  • Foto: Richtrovky

Dne 26.3. 2011 se na Richtrových boudách uskuteční 2. ročník Velikonočního pochodu s Kuřetem !!!

Začátek pochodu v 11:00 hod u hotelu Vysoká Stráž v Peci pod Sněžkou.

Doprovodný program Správy KRNAP, Horské služby, Happy Hillu, psí spřežení Jany Lowette Henychové, slepý horolezec Jan Říha a seskokem parašutistů z Aeroklubu Kolín.

Proběhne po roce rozpečetění pokladničky projektu ,,V pohybu" od DFsports a roční pokladničky sbírkového konta Pomozte dětem! umístěné na richtrových boudách.

Servírujem KRKONOŠSKÉ SPECIALITY a o vaši dobrou náladu se postará SNĚŽNÝ BAR.

V roce 2010 proběhnul 1. ročník a byl velmi úspěšný. Vyšlo nám krásné počasí a tak doufáme , že v letošním roce nám Krakonoš opět výjde vstříc.

Odkaz na fotky z loňského roku:

Vstupné je dobrovolné, je jen na vašem uvážení, kolik chcete darovat Dětem !!!

Budeme se těšit na vaši návštěvu !!!!

Poslední aktualizace: 10.3.2011
Autor příspěvku: Richtrovky
2.ročník Velikonočního pochodu s Kuřetem</strong> mapa
mapa 2.ročník Velikonočního pochodu s Kuřetem

Příspěvky v okolí 2.ročník Velikonočního pochodu s Kuřetem

Výchozím bodem je Pec pod Sněžkou. Pokud sem nepřijedete autobusem, můžete nechat auto na parkovišti v Peci a dál pokračovat po svých a nebo částečně lanovkou.Pokud zde budete ubytovaní, jistě auto zaparkujete někde u penzionu.     Podíváme se na nejvyšší horu Česka , na polské ledovcové jezero a do Obřího Dolu. Jak jsem už psala, vyrážíme z Pece…
Lanové centrum, které je součástí Relaxparku se nachází na pravé straně od příjezdu na parkoviště za vodní nádrží na Úpě. Lanové centrum - "MONKEYPARK" je určen široké veřejnosti včetně dětí od výšky 140 cm Lan…
Z parkoviště u kapličky Panny Marie se vydáme na cca 6 km dlouhou cestu Obřím dolem k rozcestí u bývalé Obří boudy. Asfaltové silnice nás vede ke kapličce v Obřím dole, nejprve však nedaleko za infocentrem Krnapu …
Popisovat Pec pod Sněžkou jako středisko zimních sportů je nošemím dříví do lesa. V Peci pod Sněžkou se však nachází i duchovní památka, je jí kaplička Panny Marie, která byla postavena v roce 1888. Nachází se při…
Pec pod Sněžkou je vyhlášené Krkonošské zimní středisko.  Z Trutnova je to 24 kilometrů po silnici II.třídy číslo 296 a v Maršově odbočíme na silnici II.třídy číslo 296. My jsme trávili několik dní ve Ve…
V roce 1897 povodeň zničila velkou část obcí Velké Úpy a Horního Maršova. Divoká voda strhla množství domů, téměř všechny mosty i lávky a na loukách zanechala kameny a Kamenná pole. Po…
Od parkoviště u kapličky Panny Marie v Peci pod Sněžkou se vydáme na cca 6 km dlouhou cestu Obřím dolem k rozcestí u bývalé Obří boudy. Asfaltové silnice nás vede ke kapličce v Obřím dole, nejprve však nedale…
Informačního střediska Turista, kde návštěvník obdrží veškeré informace o ubytování a vyžití v Peci pod Sněžkou a Krkonoších, se nachází mezi hotelem Hořec a bývalým hotel Hradec, v blízkosti hlavního pa…
Túra začíná v Peci pod Sněžkou, kde se napojíme na zelenou turistickou značku - ta začíná za pizzerií za mostem přes potok Úpa. Po ní stoupáme prudší lesní cestou k rozcestí zhruba 1 km -…
Horské městečko vklíněné do členitého terénu východních Krkonoš. K založení města došlo zásluhou ložisek kovů v blízkém okolí, která se začala těžit v 16. století. Postupně zde vyrostly…
Pec pod Sněžkou je malebným horským mestečkom na rieke Úpe, Zeleného a Lučního potoka a na svahových lúkach okolitých hôr. Je jedným z najvýznamnejších horských stredísk pre zimnú a letnú rekreáciu a cestovný…
Druhé nejvýznamější středisko Krkonoš, spodní stanice lanovky na Sněžku.
Na naší nejvyšší horu můžeme pěšky přijít z několika směrů, od západu ze Špindlerova Mlýna a Špindlerovky, od východu z Malé Úpy a od jihu z Pece pod Sněžkou. A právě z Pece se nabízí i využít …
Informační středisko Veselý výlet, ve kterém návštěvník obdrží veškeré informace o Peci pod Sněžkou a Krkonoších, se nachází v Peci pod Sněžkou čp. 196 při pravé straně silnice, cca 100 metrů před městským úřadem.…
Informační středisko správy KRNAPu v Peci pod Sněžkou, kde návštěvník obdrží veškeré informace o městě , KRNAPu a Krkonoších, se nachází v levo za městským úřadem ve středisku terénní služby čp. 172. Otevírací do…
AKTUÁLNĚ: od 1. ledna 2012 je toto informační centrum uzavřeno. Více info na webu KRNAPu, zde: http://www.krnap.cz/specialni-projekty/tiskova-zprava-sprava-krnap-uzavre-informacni-centrum-v-obrim-dole/  ....…
Kaplička v Obřím dole byla postavena v r. 1873. Nachází se v části obřího dolu, kde konči asfaltová silnice. Svému původnímu duchovnímu účelu již, ale Kaple neslouží, je volně přístupná a je zde fotoexpozice dokum…
Míříme za jednou z krkonošských klasik, za cestou Obřím dolem na Sněžku s návratem přes Růžohorky.   Z parkoviště u kapličky Panny Marie se vydáme na cca 6 km dlouhou cestu Obřím dole…
Údolí ledovcového původu s morénami, kary (Úpská jáma, Velká a Malá Studniční jáma), roklemi, vodopády, lavinovými svahy a lučními enklávami. V karech se vyskytuje vzácná květena i zvířena (všivec sudetský, koni…
Nejvyšší hora České republiky a Krkonoš, 1602 m.n.m.
Jdeme na jeden z nejčastějších krkonošských výšlapů, cestou Česko-polského přátelství na Sněžku s návratem po úpatí Kozích hřbetů. Cestu k vrcholu Sněžky začneme na autobusové zastávce ve Špind…
Na vrcholu Sněžky stávala dříve roubená chalupa, která začala jako poštovna sloužit kolem roku 1899. Později se stala jen součástí-kioskem-patřícím k České boudě. Pro nevyhovující stav ji pak v roce 1990 zavřeli. …
Na Sněžku - přijedeme na Josefovu boudu nebo Erlebachova bouda - pohodlně autobusem ze Špindlerova mlýna Před námi se nachází klasický cíl snad kažké náštěvy Krkonoš - Sněžka. Na její vrchol (1602m.n.m…
Sněžka - nejvyšší hora České republiky, s pramenem Labe jednoznačně nejnavštěvovanější cíl Krkonoš. Do počátku 19. století byl náš nejvyšší vrchol znám pod německým názvem Scheekoppe. První český název vrcholu byl…
Nejvýše položený český turistický rozcestník, který se nalézá na vrcholu Sněžky, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce červené ve směru Špindlerova bouda - Pomezní bouda a po značce žluté ve směru Sněžka…
Sněžka dosahuje výšky 1602 m n. m. a tím pádem se řadí na první místo nejvyšších hor Krkonoš i celé České republiky. Hora Sněžka se nachází na Hraničním hřebenu ve východní části Krkonoš. Vrcholem prochází česko-p…
Luční bouda - posvátné místo, nejen, českých turistů. Luční bouda se nachází na Bílé louce, při levém břehu Bílého Labe, pod severním svahem Studniční a Luční hory. Historie boudy sahá do počát…
První lanová dráha na Černou horu zahájila provoz 31. října 1928, její délka byla 3 174 metrů. Lanová dráha v dnešní trase byla do běžného provozu uvedena v roce 1982, její délka je 2 303 metrů. Poslední význ…
Špindlerův Mlýn leží v Severních Čechách, severním směrem od města Vrchlabí. Špindlerův Mlýn najdeme v srdci Krkonoš a patří mezi nejvyhledávanější rekreační střediska jak pro zimní tak i letní rekreaci. Ve městě …
ZOO nabízí klasickou zahradu se všemi pavilony a s více než 2.400 zvířaty po celou otevírací dobu, velké letní výběhy osazené africkými kopytníky a ptáky a Africké safari, kde návštěvníci…