fotografie bajerka

Příspěvky podrobně
Deník turisty

Nové příspěvky

orlicko,díky covidu po dlouhé době mimo obec
Ve středu k večeru jsme vyrazili autem s manželem do Bartošovic v Orlických horách. Chtěli jsme na tři noci do nějakého ubytovacího zařízení.. Nejdříve jsme mysleli,že si vezmeme stan nebo se vyspíme v autě,ale už…
Ve středu večer jsem se rohodla, že se pojedu podívat do Prahy. Mám ještě dva dny dovolené a nechci jen doma pracovat, vařit, zavařovat, být na zahrádce.Koukla na počasí, hm bude hezky. Našla jsem si na internetu trasu busem, čas v kolik pojedu tam a zpátek.Potřebovala jsem si trochu vyčistit hlavu.Autem ráno jsem dojela do Dolní Kalné a tam jsem čekala na autobus, který jel z …
 Byla sobota 5.8.2017, odvezli jsme po dvou měsících vnoučata a dceru do Prahy na letiště a začal nám odpočinkový čtyřdenní relax. Než jsme odjeli , tak jsem brouzdala na internetu a hledala  nějakou lokalitu. kde…
Odjíždíme v neděli ráno na tři dna a dvě noci do Penzionu Černá Říčka. Počasí nám vůbec nepřeje prší a prší. První zastávkou je Harrachov, kde jsme se šli projít, chtěli jsme až k můstkům, ale počasí bylo hrozné.…
V sobotu 20.202016 po dobrém obědě nasedáme do autíčká s manželem ,synem a jeho dceruškami  a Jedeme do Hradce Králové. Počasí se zhoršilo,prší, tak se vydáme na narozeninovou utajenou cestu. Jedeme do Obřího akvá…

Nejčtenější příspěvky

České Švýcarsko, kratičká dovolená
Jedeme autíčkem do obce Růžová,okres Děčín. Jeli jsme si s manželem na dvě noci odpočinout a zrelaxovat od všech pracovních    povinností. Přírodní památky, mydlárna, návštěva kamarádky z dětství. Ubytování v Pen…
V březnu tohoto Roku jsme jeli s manželem na wellnes pobyt do královského města Klatov.Město Klatovy bylo založeno českým králem Přemyslem OtakaremII.  Pobyt byl tři dny a dvě noci s polopenzí, masáže ,bazén,saun…
*Od roku 2019 se vedení firmy rozhodlo, že nebude již nadále provozovat areál jako kemp. Tudíž bylo zrušeno ubytování pro stany a karavany. (pozn. redakce 6.11.2019) Dne 5.8 2012 jsme odjeli s manželem a vnoučkem …
jedeme vláčkem s Trutnova do Adršpašských skal příroda, skály,možnost zahlédnou horolezce,odpočinek jídlo do skal s sebou, po prhlídce občersvení u stánku, dostatečný výběr,toalety  zdarma,to je určitě po loňsku n…
Ráno jsme se probudili do sobotního deštivého počasí, měli jsme  plánovaný výlet do Kohoutova na tradiční řemeslný trhy. Jelikož  pršelo a měli jsme  s sebou pětiletého  vnuka ,tak jsme nejdříve jeli do Hradce Krá…