fotografie bajerka

Počet přečtení příspěvků: 24 046

Příspěvky uživatele bajerka

Počet příspěvků: 20

orlicko,díky covidu po dlouhé době mimo obec
Ve středu k večeru jsme vyrazili autem s manželem do Bartošovic v Orlických horách. Chtěli jsme na tři noci do nějakého ubytovacího zařízení.. Nejdříve jsme mysleli,že si vezmeme stan nebo se vyspíme v autě,ale už…
Ve středu večer jsem se rohodla, že se pojedu podívat do Prahy. Mám ještě dva dny dovolené a nechci jen doma pracovat, vařit, zavařovat, být na zahrádce.Koukla na počasí, hm bude hezky. Našla jsem si na internetu trasu busem, čas v kolik pojedu tam a zpátek.Potřebovala jsem si trochu vyčistit hlavu.Autem ráno jsem dojela do Dolní Kalné a tam jsem čekala na autobus, který jel z …
 Byla sobota 5.8.2017, odvezli jsme po dvou měsících vnoučata a dceru do Prahy na letiště a začal nám odpočinkový čtyřdenní relax. Než jsme odjeli , tak jsem brouzdala na internetu a hledala  nějakou lokalitu. kde…
Odjíždíme v neděli ráno na tři dna a dvě noci do Penzionu Černá Říčka. Počasí nám vůbec nepřeje prší a prší. První zastávkou je Harrachov, kde jsme se šli projít, chtěli jsme až k můstkům, ale počasí bylo hrozné.…
V sobotu 20.202016 po dobrém obědě nasedáme do autíčká s manželem ,synem a jeho dceruškami  a Jedeme do Hradce Králové. Počasí se zhoršilo,prší, tak se vydáme na narozeninovou utajenou cestu. Jedeme do Obřího akvá…
V neděli ráno jsme vyjeli autem  na třídenní odpočinek do Jizerek. Cílové místo Penzion Černá Říčka-Desné.  Měli jsme  zaplacený voucher přes Slevomat na dvě noci, polopenze, sauna, víno, stolní fotbálek a deset j…
V sobotu 1.8.2015 jsme odjeli autem s manželem na prodloužený víkend do hotelu Džbán Karlova Studánka. Karlova Studánka  je v nadmoř. výšce 800m,je známá lázeńské městečk…
S manželem jsme 27.102013 jeli na kratičkou dovolenou do Českého Krumlova. Jeli jsme osobním autem.Tuto dovolenou jsme měli již zaplacenou přes portál Slevomat v létě, jelikož neměli volný penzion, tak jsme si zam…
Odjíždíme auty do Krkonoš na horskou chatu Vatra, která se nachází ve Špindlerově Mlýně v lokalitě Sedmidolí v nadmořské výšce 1235 n.m. Chata je v KRNAPU. Jedeme s dětmi lyžovat a relaxovat. Auta nás dovezla na …
MIkulášký parní vláček. Je neděle 9.12.2012 13,48 hod. Jedu s vnukem Matějem parním historickým vláčkem z naší  vlakové zastávky v Prosečné . Vláček vyjížděl z Vrchlabí podruhé .Trasu měl z Vrchlabí  do Pilníkova…
Hurá na dovolenou. Odlet  v sobotu 13.10.2012 z matičky Prahy. S manželem jsme konečně odjeli na týdenní dovolenou za sluncem . Cíl Turecko, turecká riviéra,oblast Konakli.
Je pátek 31.8.2012,mám dovolenou,tak jsme odjeli autíčkem s dcerou a  dětmi na návštěvu. Od rána prší a prší.Cíl trasy bylo město Nymburk,kde bydlí se svojí přítelkyní Terezkou můj synovec Romča. Cesta utíkala ry…
Je sobota odpoledne, měsíční vnouček Péťa se probouzí,maminka jej nakrmila a babička volá na další vnoučátka Matěje a Bertičku, že má  pro ně překvapení.Maminka od Matěje a Peti ještě připravila s sebou malou svač…
Koncem března jsme si přes Slevomat objednali poukaz na Šumavu. Zdravotní a finanční problémy nám odálily vycestovat s kamarády do rakouských alp na lyže. Přes internet se objevil zajímavý poukaz  na 6 dní ,pět …
Jedeme autíčkem do obce Růžová,okres Děčín. Jeli jsme si s manželem na dvě noci odpočinout a zrelaxovat od všech pracovních    povinností. Přírodní památky, mydlárna, návštěva kamarádky z dětství. Ubytování v Pen…
V březnu tohoto Roku jsme jeli s manželem na wellnes pobyt do královského města Klatov.Město Klatovy bylo založeno českým králem Přemyslem OtakaremII.  Pobyt byl tři dny a dvě noci s polopenzí, masáže ,bazén,saun…
Ráno jsme se probudili do sobotního deštivého počasí, měli jsme  plánovaný výlet do Kohoutova na tradiční řemeslný trhy. Jelikož  pršelo a měli jsme  s sebou pětiletého  vnuka ,tak jsme nejdříve jeli do Hradce Krá…
jedeme vláčkem s Trutnova do Adršpašských skal příroda, skály,možnost zahlédnou horolezce,odpočinek jídlo do skal s sebou, po prhlídce občersvení u stánku, dostatečný výběr,toalety  zdarma,to je určitě po loňsku n…

zpět na profil uživatele bajerka