fotografie Martin1986

Příspěvky podrobně
Deník turisty

Nové příspěvky

Na kole z Kyjova přes Ždánický les ke Slepici (okruh 40 km)
V okolí Kyjova je množství cyklostezek, které přímo vybízejí ke kratší či delší projížďce na kole. Cestou míjíme spoustu vinných sklípků a stezky jsou lemované vinohrady. Nejideálnější období je období září, kdy m…
Podél hranice České republiky se Slovenskou republikou leží cyklostezka, která by neměla uniknout žádnému nadšenci cyklistiky. Výchozím místem doporučují Hodonín. Pokud jedeme autem, tak doporučuji v Hodoníně  zap…
Malé Karpaty leží nedaleko za hranicí, přibližně 30-40 km jižně od Hodonína. Pojedeme autem do vesničky Sološnica. Zde zaparkujeme a vydáme se dále po zelené turistické značce. Pokud se vydáme ze Sološnice po zelené turistické značce, bude cesta vést do kopce. Nejprve přes nádherné louky a poté bukovo dubovým lesem. Asi po hodině až hodině a půl stoupání se dostáváme na vrchol…
Na Břesteckou skalku se nejsnáze dostaneme autem, pokud pojedeme do vesnice Břestek a budeme dále pokračovat po silnici do lesa. Až dojedeme na místo zvané Pod Břesteckou skalkou. Zde se dá pohodlně zaparkovat na parkoviští u hospody Pod skalou. Odtud pak již pokračujeme pěšky po červené značce asi 10 minut do prudkého kopce až na Břesteckou skalku. Ke kapli sv. Barbory se…
Díky dobrému umístění je tato rozhledna přístupná pěšky, na kole i autem. Až k rozhledně vede silnička. Na rozhlednu se tedy nejsnáze dostaneme autem a to ze Strážnice po silnici přes Tvarožnou Lhotu a dále směr Lučina. Asi v půli cesty mezi Tvarožnou Lhotou a Lučinou je odbočka Doprava a po té se vydáme dále nahoru. Asi 300 metrů od rozhledny je zákaz vjezdu, takže dále autem nemůžeme. Dá se zde však velmi pohodlně zaparkovat a posledních pár metrů musíme te…

Nejčtenější příspěvky

Po cyklostezce podél Moravy, 100km snadno a rychle
Jižní Morava je poseta cyklistickými stezkami. A proč si jízdu na kole nezpestřit pěkným rozhledem z vysoké rozhledny? Jedna taková nová rozhledna byla postavena v roce 2009 v blízkosti obce Nový Poddvorov. Až k rozhledně vede z vesnice Nový Poddvorov zpevněná cesta, po které se dá pohodleně dojet na kole či autem až přímo k rozhledně, Je tedy jen na nás, zda chceme jít pěšky,…