Rostik

Deník turisty

Nové příspěvky

do VVP Libavá
Autem nebo přímo na kole do Domašova nad Bystřicí. Dále po modré TZ směrem k VVP. Pak s kolem na hřbetě stoupáme přes kamenné moře u Domašova a dostáváme se na hranici VVP. Zde ale ještě nevstupujeme a pokračujeme…
Okolo ČR 2001 22.7. - 29.7. 2001   1.den - Neděle 22.7.2001   Tento sen jsem si chtěl konečně splnit, a tak jsem se již dlouho chystal. Celý tento týden jsem si chystal věci a připravoval sebe i kolo. Bohužel…
Zvolen 2005   30. júna - 2.júla 2005   1.den štvrtok 30.júna   Po dlouhé době jsem zase vyjel na vícedenní trasu. Naplánoval som ji celkem narychlo, ale vedla cez místa, které sem už delší dobu chtěl projet.…
Opava - Praha   30.července 2002               Dnes začínala má poslední dlouhá vícedenní trasa v tomto roce. Vstanu už v 4.40h. Pojím a v 5:30h vyrážím po 11-ce směr začátek této trasy – tedy Praha. Opavu opouští…
pondělí 17.června 2002 Vysočina 2002   Konečně mám po zkouškách a čeká mě 3.denní cesta na Vysočinu. Má být teplo a tak se sbalím a v pondělí ráno v 7hod vyrážím po 46-ce vstříc dálkám. Cestu do Šternberka dobře z…

Nejčtenější příspěvky

Slezská Harta
Na kole, autem, autobusem. A to buď přímo do Bruntálu a odtud na kole nebo místními spoji do Leskovce nad Moravicí, Razové, nebo Dlouhé Stráně, Meziny, Nové Pláně, Roudna. Vodní nádrž…
Košice 2005   28. augusta - 2.septembra 2005   1.den Nedeľa 28.augusta   Vstanu v 4.45h. Natlačím do sebe nějaké jídlo a pak chystám ještě zbytek věcí. V 6.00 vyrážím Je chladno a zataženo. Doufám, že nebude…
Parkování v Ostravě.Všichni co jezdíte, nebo pojedete do Ostravy, neplaťte zbytečně za parkovaní v centru města. Bezproblémů lze zaparkovat kousiček od centra na ulici Na spojce a nebo Jindřichova pobliž hlavni ul…