fotografie Kerry

Turistický deník

Nové příspěvky

Boubínská rozhledna a prales
Boubínský prales a rozhledna Jedu z Lenory vlakem do Kubovy Hutě - s 995 m.n.m. nejvýšší zastávka v Česku. Potom vystupuji na Boubínskou rozhlednu a poté sestupuji po naučné stezce až k jezírku, potom jdu na vla…
Jedná se o trochu náročnější výšlap, vystoupil jsem v Kubově Huti / 995 m.n.m. nejvýše položená železniční zastávka v Česku / a po značce jsem vystoupal na rozhlednu převýšení skoro 400m. Potom jsem sešel dolu po …
Stožec a Nové Údolí Jihočeská železnice, možnost výletu na Plešné jezeru, na Třístoličník, na Lipenskou přehradu atd. Stožec je malá obec u Lipna, kousek od Trojmezí. V létě zde jezdí parní vlak, který vás do…
Stožec a Nové Údolí Jihočeská železnice, možnost výletu na Plešné jezeru, na Třístoličník, na Lipenskou přehradu atd. Jedu vlakem Bečov nad Teplou - M- Lázně - Plzeň - Strakonice - Volary - Stožec Stožec je …
Cílem výletu je Krásenská rozhledna, jedeme z Bečova autem na Hlubokou, odtud pěšky přes les Jdeme na Krásenskou rozhlednu, ze které je krásný rozhled po okolí. Nahoře na rozhledně jsou dokola kolem umístěné mapy, takže se velmi dobře orientujete po okolí. Je to výlet na dvě tři hodinky z Bečova, takže jsme měli s sebou jen pití. Nedaleko je obec Krásno, kde jsou…

Nejčtenější příspěvky

Třístoličník
Jdeme z Nového Údolí po červené značce na Třístoličník a potom přes Německo zpět do Nového Údolí Jdu na horu Třístoličník Občerstvení jsem měl s sebou, ale nahoře je restaurace, ale káva a polévka vyjde …
Jedeme z Nového Údolí na Plešné jezero Jedu na kole z Nového Údolí po cyklostezce na Plešné jezero, potom sjíždím kolem Černého  Kříže směrem na Stožec a zpět do Nového Údolí Jídlo jsem měl s sebou,…
Jedeme přes Zbůch a Klatovy Železné Rudy Jdeme si prohlédnou Čertovo a Černé jezero a celkové se pokochat Šumavou. Svačinu jsme měli s sebou. Cestou do Železné Rudy stoupáme do kopců a míjíme obec z…