fotografie Kerry

Příspěvky uživatele Kerry

Počet příspěvků: 17

Rozhledna Krudum
Jedeme do obce Hrušková, kde zaparkujeme a vyrážíme. Jdeme se podívat na horu Krudum, kde je rozhledna. Je vidět ze silnice do Sokolova, tak jsme se rozhodli vydat na průzkum. Občerstvení jsme měli s sebou a jeli …
Dozvěděli jsme se o jelení oboře v obci Hory. Byl podzim 2015, jsem právě měsíc z nemocnice, tak jsem začal výlety velmi pozvolně. Jelení obora v obci Hory nedaleko Karlových Varů. Byli jsme 20 km od domova, takže…
Jedeme z Bečova nad Teplou přes Konstantinovy Lázně na Gutštejn jedeme se podívat na zříceninu hradu Gutštejn jeli jsme na otočku, občerstvení s sebou Tento hrad jsme kdysi objevili náhodou, ale neměli jsme fotky,…
jedeme z Bečova přes Karlovy Vary do obce Kyselka v obci Kyselka je podnik Mattoni, ale my jderme na rozhlednu Bučina občerstvení jsmě měli vlastní Procházka mimo domov to byla letos první. Bylo pod bodem mrazu, a…
jedeme z Bečova přes Karlovy Vary a Jáchymov nahoru do hor jedeme se podívat, kam nás oko a chuť zavede měli jsme svačinu Nejdříve jsme navštívíli Kururt Oberwiesenthal. Nic konkrétního jsme nehledali a najednou j…
Jedeme přes Zbůch a Klatovy Železné Rudy Jdeme si prohlédnou Čertovo a Černé jezero a celkové se pokochat Šumavou. Svačinu jsme měli s sebou. Cestou do Železné Rudy stoupáme do kopců a míjíme obec zvanou Onen svět…
Jedeme do Rabštejna. Jedeme z Bečova nad Teplou přes Manětín. Jedeme se podívat na hrad, naučnou stezku, zkrátka na všechno Vřude bylo zavřeno, byli jsme tam mimo sezonu, kávu jsme si dali…
Jedeme přes Karlovy Vary na Ostrov, Pernink a potom do Abertam. Tam projedeme a odbočíme na Plešivec. Na Plešivci je sjezdovka, lanovka a restaurace. Asi 100 m pod vrcholem a parkovištěm je Stezka podkrušnohorskýc…
Jedeme na Horní Hrad z Bečova nad Teplou autem Jedeme si prohlédnout Horní Hrad a přilehlé arboretum a juknout na okolní kopce Neubytovávali jsme se, odpoledne jsme jeli domů a občerstvení bylo na místě zcela dostačující Horní hrad je moc pěkné místo, je opravdu na co koukat. Je zde toho tolik, že si na své příjde téměř každý. Je zde výhled z věže, arboretum, několi sálů z…
jedeme z Bečova nad Teplou do obce Hlinky, asi 9 km autem Čedičové varhánky u Hlinek, taková malá nedělní odpolední procházka Cesta byla velmi krátká, jsme z Bečova, tak jsme ubytování ani občerstvení neřešili Čedičové varhánky u Hlinek je malinká lokalita, přesto je tu hezké. Je to bývalý lom, kde se čedič těžil, je tu infocedule, kde je vše popsáno. Taky jsme vylekali…
Jedeme z Nového Údolí na Plešné jezero Jedu na kole z Nového Údolí po cyklostezce na Plešné jezero, potom sjíždím kolem Černého  Kříže směrem na Stožec a zpět do Nového Údolí Jídlo jsem měl s sebou,  bydlel jsem v…
Jdeme z Nového Údolí po červené značce na Třístoličník a potom přes Německo zpět do Nového Údolí Jdu na horu Třístoličník Občerstvení jsem měl s sebou, ale nahoře je restaurace, ale káva a polévka vyjde na osm eur…
Jdeme z Bečova nad Teplou po zelené turistické značce na Tři rybníky Na Tři rybníky vycházíme po zelené značce z náměstí v Bečově nad Teplou. Sem lze dojet autem, autobusem i vlakem. Ubytování - v Bečově je několi…
Jdeme na nejvyšší horu Karlovarského kraje na Špičák  Jdeme na nejvyšší horu Karlovarského kraje na Špičák, která se nachází několik km od Kraslic. Jdeme po zelené značné do pěkného kopce, převýšení asi 400 m na třech kilometrech  jíglo a pití jsme měli s sebou, ale nedaleko je vesnice Přebuz, kde jsme byli v hospodě na grogu,  ceny normální Bxl to moc hezký výstup, ze…
Cílem výletu je Krásenská rozhledna, jedeme z Bečova autem na Hlubokou, odtud pěšky přes les Jdeme na Krásenskou rozhlednu, ze které je krásný rozhled po okolí. Nahoře na rozhledně jsou dokola kolem umístěné mapy, takže se velmi dobře orientujete po okolí. Je to výlet na dvě tři hodinky z Bečova, takže jsme měli s sebou jen pití. Nedaleko je obec Krásno, kde jsou restaurace,…
Stožec a Nové Údolí Jihočeská železnice, možnost výletu na Plešné jezeru, na Třístoličník, na Lipenskou přehradu atd. Jedu vlakem Bečov nad Teplou - M- Lázně - Plzeň - Strakonice - Volary - Stožec Stožec je malá …
Jedná se o trochu náročnější výšlap, vystoupil jsem v Kubově Huti / 995 m.n.m. nejvýše položená železniční zastávka v Česku / a po značce jsem vystoupal na rozhlednu převýšení skoro 400m. Potom jsem sešel dolu po …