Markéta06

Markéta

Ráda objevuji zajímavá místa v ČR. Miluji západy slunce, přírodu a focení, proto bych ráda sdílela pár tipů na místa,…

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Počet příspěvků: 11
Počet přečtení příspěvků: 15 494

Příspěvky uživatele Markéta06

Jižní Morava - příroda - koncert - holky na cestách
S kamarádkou jsme se v létě vydaly na Jižní Moravu. Našim cílem byl koncert, který se konal ve Valticích. Jelikož už nebylo dostupné ubytování ve Valticích, ubytovaly jsme se v malé vesničce Dolní Dunajovice - pension Fontána. Ubytování nás vyšlo na 2 noci i se snídaní pro dvě osoby na 3000Kč,-. Do Dunajovic jsme přijely v pátek a chtěli jsme ještě výletit. Kousek od Dunajovic …
Ogród japoński je krásná zahrada v malé vesničce. Nikdy předtím jsem v japonské zahradě nebyla a tak to bylo velké překvapení. Pokud jste milovníky zahrad, rostlin, jezírek a bonsaí, je to pro vás určitě to pravé …
Do Jizerských hor jsme přijeli o den dříve a ubytovali jsme se v kempu Hejnice (https://www.autocamphejnice.cz/).Tady jsme přespali poprvé v hamakách, kterou jsme chtěli dlouho vyzkoušet.:-) V kempu na recepci byla moc milá paní, která nám se vším pomohla a vše nám vyvsvětlila. Na ráno jsme si objednali přímo v kempu snídani a posnídali jsme na dece. Po snídani jsme přejeli na …
Moje dovolená
První den jsme postavili stan v kempu Domaním a šli jsme se podívat na Schwarzenberskou hrobku. Poté jsme šli na večeři do nedaléké Třeboně, kde jsme si dali typické jídlo pro Třeboňsko - rybu. Další den jsme vyrazili na snídani také do Třeboně. Každé ráno jsme šli z Domanína hezkou procházkou podél vody (rybníka Svět) do Třeboně (u rybníka jsou nádherné…
Ubytovali jsme se ve Vrchlabí v hotelu Gendorf. Hotel je už při pohledu zvenku moc hezký. Má podzemní garáže, kde můžete zaparkovat. Večer se dá posedět před hotelem na místní zahrádce. Snídaně i večeře nám v hotelu moc chutnali, celková čistota byla naprosto v pořádku. Ráno jsme vyrazili na rozhlednu Žalý, od hotelu jsme se vydali směrem na náměstí, kde je nádherný kostel. A p…
Barevná jezírka se nacházejí v Polsku, cca 20 km od hranic. My jsme se sem vydali mimo sezónu, v zimě. Vzhedem k tomu, že jsme sem jeli v zimě, jezírka byla zamzrlá. Poroto pokud si chcete užít jejich barvu, dopor…
Hořice a tipy na akceHořice jsou proslulé hořickými trubičkami, ale nejen tím. Každoročně se zde konají moto závody 300 zatáček Gustava Havla. Mezi vyhlášené hudební akce patří The Legends Rock Fest. A samozřejmě …
Tradičně chodíme na Zvičinu z Třebihoště, jak v létě tak v zimě. Každý rok ji chodíme na Silvestra a na Raisově chatě si dáme za odměnu oběd. Cestu začínáme na konci Třebihoště, kde necháváme u autobusové zastávky…
Pokud přemýšlíte, kam vyrazit za krásným západem slunce, zkuste navšítivit Kumburk. V létě jsem tady zažila zatím jeden z nejkrásnějších západů, který jsem viděla. Cesta na Kumburk mi zabrala asi jen 15 minut lese…
Auto zaparkujete ve vesnici Bor u Skutče, kde je označené parkoviště. Odtud se vydáte směrem do vesnice, půjdete kolem vodní nádrže a budete se držet vlevo, projdete kolem autobusové zastávky a budete pokračovat přes obecní úřad stále rovně. Za chvilku vás silnice dovede na polní cestu, kde dorazíte k rozcestníku. Zde můžete zvolit dvě trasy. Náročnější trasa je hodně strmá, al…