hurtik

Roman Hurtík

Jsem turista který oběvuje stále něco nového ať autem,na motorce,kole nebo pěšky jen když je co oběvovat.

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Počet příspěvků: 45
Průměrná známka příspěvků: 4,00
Počet přečtení příspěvků: 80 869

Příspěvky uživatele hurtik

Počet příspěvků: 45

jeskyně,obytné místnosti a sklepy u Mimoně
Červené pískovcové skály, vytesané místnosti a jeskyně naproti uprostřed pole.
Z Dubé na Kokořín. Ve Vojtěchově zaparkovat a vydat se po zelené na kalvárii.Potom pokračovat autem k eszonímu kempu U splávku. Zde parkovat a vydat se po zelené na kopec na Jeskyně Nedamy. Vyplatí se vylézt i nahoru, kde stával hrad.Pokračovat autem do obce Jestřebice, kde se dobře najíte u Drákulovy krčmy. Potom vyjedete z Jestřebic jen kousek. U autobusové zastávky zaparkujete a vydáte se na skalní stůl. Dále autem do Horní Vidim.Parkování na návsi.Obejdete zámek a v lese vede stezka po lávkách.Poz…
přírodní rodondrenový park v Kromlau
lesní Divadlo, špatně se hledá, není k němu žádný ukazatel
Na silnici č.15(Zahrádky-Litoměřice) za obcí Hostíkovice před odbočkou na Kozly je odbočka v levo do osady Malý Bor. Uprostřed osady je odbočka v pravo.…
Necelý kilometr za Heřmanicemi v Podještědí směrem na Krompach. Vodopád je u silnice, nelze ho přehlédnout.
Vidimské lávky - to je procházka po okraji rokle. Chodí se po neudržovaných lávkách, které chátrají. Trochu adrenalinové, ale nádherné ú…
Malá Veleň (Děčín)-vlak i autobus zde staví.Tentokrát jdeme po potoce který je po levé straně od mostu přes řeku a trať. Jděte proti proudu potoka.Jde se korytem po kamenech nebo podél potoka.Očekávají vás romantické zákoutí s jezírky, malými vodopády a kaskádami.Vyjdete v obci Velká Veleň a trasu zvládnete něco přes hodinu a čtvrt. Zpět jsem se vrátil po silnici. V obci je hos…
Na trase Děčín-Česká Lípa:V obci Malá Veleň-Jedlka(okr.Děčín) přejdete most přes řeku a zahnete za ním do prava.Silnice se změní na ciklostezku,která vás dovede k domečku.Před ním je můstek.Odtud začíná naše putování proti proudu potoka. Čeká vás dosti náročný terén,zpočátku mírný,později stále se zhoršující.Budete objevovat kaskády a vodopády.Celkem jich je 11.Od domečku až po…
Tento výlet je pro motoristy a motorkáře.Start jsme zahájili v Osečné.Za obcí Kotel na křižovatce na Smržov 1 zastávka na prohlídku Čertovy zdi.Dále do Českého…
Jedná se o Bývalý mlýn,později lovecký zámeček,dnes jen ruina. Nachází se hned vedle dálnice Lovosice-Praha za čerpací stanicí Benzina.Je dosti zarostlý.
Bývalé staré nádraží.Dnes pěkně zrenovované.Útulná kavárna z nádražní čekárny,která nabízí jak kávu,tak nějaký zákusek.Před budovou lokomotiva a malé kolejiště,které rozpohybujete žetonem za 20 kč.
Dva 2 metrové vodopády na potůčku který napájí malý rzbník pod chatovou osadou.Vozidlo můžete zanechat u bývalého terče střeleckého spolku.Dále jdete po lesní cesté která kopíruje potok až k vodopádu.
Vypravíme se do města Mělník a to jak vozem,autobusem i vlakem nebo na kole. Mělník toho nabídne mnoho.My jsme zahájily trasu nejdříve z náměstí-infocentrum…
Vozem nebo autobusem,vlak tam nejezdí.Nejbližší zastávka 4km.Silnice č.7 mezi Louny - Slaný. Nedostavěný klášter a zámek.Dále na návsi pomník válečným obětem. Svačinu jsme měli s sebou.V …
nejzápadnější místo v čechách které je snadno dostupné vozem
Projeďte obcí Líska(Česká Kamenice),minete křižovatku Křížový buk,(po pravé strně roubený dům)před levotočivou zatáčkou odbočka na Krásné Pole,stále jedete směr na Chřibskou,následuje rovinka z kopce a pravotoči…
Cíl je Litice - Hvězda.Vlak.zastávka je v Blíževedlích(3km),autobus ve Straném(2km).Vozem až na místo -obec Hvězda.Potom pěšky cca 1.2km. Z Hvězdy se dáme do…
V Práchni (okr. Česká Lípa) odbočit na Polevsko.Po 1.8 km bude na pravé straně červenobílá závora.Zde necháte auto a pokračujte po cestě stále rovně.Dorazíte k…
Svojkov (okr. Česká Lípa) - na konci obce je odbočka na Svitavu.Naproti odbočce je malý rybníček a po pravé straně vede cestička.Jděte po ní až do pravotočivé zatáčky.Zde odbočte v levo přes louku do lesa.Sestupte…
Autem do Nové Huti (Svor-okr.Česká Lípa).Odtud pěšky po cestě,která kopíruje žel.trať.Dojdete k přejezdu a zaním hned do prava podél tratě,okolo stavení,až k mostu přes potok.Odtud následovat potok po proudu až …
Z kopce(Šébr) od pravotočivé zatáčky 2 cesta v levo je malý plac na parkování.Odtud pěšky, po cestě asi 800 metrů,dorazíte na rozcestí.Dáte se přímou cestou,od křžovatky asi tak 100 metrů,bude v levo malé údolíč…
z Liberce autobusem,na kole nebo vozem k parkovišti na konci Jeřmanic za Dlouhým Mostem. bobová dráha, lanovka, trampolíny, prolézačky, sjezdovka, vycházky,…
Zřícenina zámku která má tajemnou minulost. První zmíňky sahají až do konce třináctého století. Pak se usedlost stala svobodným statkem. Ke konci 19.století…
zámek v Brandýse nad Labem
Celoročně přístupný zámek.V zimním období sice jen víkendy ale i tak to stálo za to.Prohlídky v vždy v celou.Okolí je také zajímavé i s malou zoo v zahradě.
Rozhledna staršího typu celoročně přístupná v dobrém stavu.
Opravená rozhedna Kohout v obci Valkeřice.Od obecního úřadu vede modrá tur.značka na rozcestí kde je směrovka k rozhledně.Je tam omezený výhled pro stromy.
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele hurtik