Chalupa Liškov - Čížkov - Liškov

Chalupa

Chalupa v rustikálním, částečně indiánském stylu. Neprůjezdná vesnička Liškov v přírodním parku Pod Štědrým. Vyznačuje se klidem a blízkou okolní přírodou, lesy s potokem a louky pro dlouhé procházky.

Na místě je možnost parkování, zahrada, oheň, grilování, příjemné posezení. Uvnitř Wifi a TV s programy pro děti i sport.

Více informací naleznete zde: Chalupa Liškov - Čížkov - Liškov - ubytování Hnačov, Západní Čechy.

Další inspiraci naleznete na: chaty na prenájom Západní Čechy.

Informace:

Poloha: Západní Čechy / Brdy / Čížkov - Liškov
Cena: léto 11.900kč, zima 10.000kč / chalupa za týden
Kapacita: 1 až 8 osob
Pokoje: 2 ložnice

Kontakty:

Evropa

Další chalupy a chaty v okolí Chalupa Liškov - Čížkov - Liškov

Chata v obci Mileč: 1 ložnice, celkem pro 1 až 2 osoby. Orientační cena (chata za noc): léto 5.520kč, zima 4.240kč.
Poloha: Západní Čechy / Mileč
Chalupa v obci Předmíř: 6 ložnic, max. 14 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 28.000kč.
Poloha: Jižní Čechy / Brdy / Předmíř
Chalupa v obci Březí: 3 ložnice, celkem pro 2 až 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 36.000kč.
Poloha: Jižní Čechy / Brdy / Březí
Chalupa v obci Březí: 5 ložnic, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 31.000kč, zima 40.000kč.
Poloha: Jižní Čechy / Březí
Chalupa v obci Smederov: 3 ložnice, celkem pro 2 až 9 osob. Orientační cena (za osobu za noc): léto 700kč, zima 600kč.
Poloha: Západní Čechy / Brdy / Smederov
Chalupa v obci Hvožďany: 4 ložnice, celkem pro 4 až 14 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 25.000kč.
Poloha: Střední Čechy / Brdy / Hvožďany
Chata v obci Struhaře: 2 ložnice, celkem pro 1 až 5 osob. Orientační cena (chata za noc): léto 3.700kč, zima 2.200kč.
Poloha: Západní Čechy / Brdy / Struhaře
Chalupa v obci Hajany: 5 ložnic, celkem pro 2 až 13 osob. Orientační cena (za apartmán za týden): léto 14.700kč, zima 11.200kč.
Poloha: Jižní Čechy / Hajany
Chalupa v obci Pačejov: 2 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 13.500kč.
Poloha: Šumava / Pačejov
Chata v obci Blatná - Vrbno: 3 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 22.900kč.
Poloha: Jižní Čechy / Blatná - Vrbno

Co můžete navštívít v okolí Chalupa Liškov - Čížkov - Liškov

Ze Želvic na Kloubovku - VIII. etapa s Ladislavem Stehlíkem
Jdeme ze žst. Želvice ke kapli sv. Markéty nad obcí Chlumy a pak přes Oselce ke Kloubovce. Chceme se projít hezkou krajinou kolem Kotouně, zastavit se u kaple sv. Markéty a potom k pramenu s léčivou vodou Kloubovk…
Úterý 19. 5. 2020 Dnes v noci bylo zase o trochu tepleji, ale pod peřinou bylo stále příjemně. Ani nás v noci nikdo neobtěžoval jako včera ve Ždírci. Jen nějaký motorkář okolo nás večer ještě projel do vsi a zpátk…
elezniční stanice Vrčeň to není stanice, kde nasedneme do vláčku a někam odjedeme. Do této stanice přijedeme a v domku čp. 15 u pana Jaroslava Navrátila se setkáme s historickou a modelovou železnicí. Už před domk…
                                  Chodorova Vrčeň   Pořadatelé z klubu aktivního stáří TJ Rozvoj Plzeň připravili v sobotu 21. řervence turistický pochod s názvem Chodorova Vrčeň. Start putování byl v čekárně ČD…
Další z výletů naší jihočeské dovolené jsme zaměřili na památky a vypravili se do Nepomuku. Hned na nádraží jsme byli překvapeni železniční výlukou, díky níž jsme sice jeli autobusem přímo z Písku až do Horažďovic…
Krásná 25kilometrová, nenáročná trasa, vedená převážně po lesních a polních cestách, nicméně je tam asi 3kilometrový úsek po silnici. Trasa je okružní, vychází se od nádraží v Nepomuku, kde se také končí. Začínáme…
                          Republika Čížkov  Další místo, které vzbudilo náš velký zájem byla Republika Čížkov. Místo, o kterém se mezi našimi známými docela dost hovořilo a dokonce jsme i na internetu něco našli,…
PPPPPP – podesáté páteční pěší pivní průzkumný pochod   Zase po čtyřech letech váhání jsme rozhodli poznat atmosféru tohoto šestipéčkového skoro nočního pochodu, kterým každoročně začíná v Nepomuku Mezinárodní d…
Středa 20. 5. 2020 Večer foukal studený vítr, ale za větrem a tedy i v autě bylo teplo. Brzy jsem peřinu vyměnila za tenčí dekový spacák, ale k ránu mi přišla peřina zase vhod. Do rána se vítr uklidnil, bylo zataženo. Podle včerejší předpovědi má být zataženo, občas sprchnout. Když jdeme doplnit zásoby vody na mytí, spadne prvních pár kapiček. Plán neměníme, jedeme do Srb. Cest…
Pátek 22. 5. 2020 V noci byl klid, teplota stejná jako předcházející dny, už si zvykáme. Když vstáváme, svítí sluníčko, ale je změna - fouká chladnější větřík. Na odpoledne a noc hlásí déšť. Po snídaní přejíždíme …