OSLO - Frogner park - Vigelandovy sochy, budova Opery, muzea na Bygdøy, Holmenkollen - NORSKO - diskuse

• Re: Troll
    5.1.2016 21:10
    S Trollem se fotila kamrádka:-). Družila se tam se všemi Trolly, které potkala, protože je prostě miluje.
  • 5.1.2016 7:18
    Skvělý cestopis a ještě lepší fotografie. Těším se na pokračování. Skandinávie je zatím pro mě pole zcela neorané, i když snad každý, kdo ji navštívil, přijel nadšen. Ale musím se přiznat, že mě Vigelandovy sochy moc neoslovily (i když na místě bych možná mluvil jinak), zato skokanský můstek mi přijde - zejména díky fotografii č. 28 - přímo úžasný.
  • Super
    4.1.2016 17:11
    Super. Už se těším jak dojedeme (čtenáři) do Narviku. Tam jsem totiž taky jednou dojel, respektive dostopoval....
  • 4.1.2016 17:08
    Pro mne je tento cestopis (a obrázky!) tady na Turistice také jedním z NEJ!!!
  • 4.1.2016 16:19
    Krásné fotky, poučné čtení o zajímavých místech.
  • 4.1.2016 10:26
    Pěkná cesta. Zdá se, že máte také dost toulavé boty, jako já. Miluji dlouhé cesty. Také jsem poznal dlouhý den ve Švédsku, ale i krátký ve Finsku, kdy se ještě nerozednilo a už se smrákalo. Ovšem hromadné zájezdy moc nemusím, mám rád svobodu. Zdá se, že se vám líbily sochy v Oslo. Na té s tím Trolem jste o hodně hezčí, než on. Vůbec pěkné fotky. Předpokládám, že z tak dlouhé cesty ještě uvidíme.
  • 4.1.2016 9:24
    Inspirativní cestopis a krásné fotky. Už se těším na pokračování. Připomněl jsem si své cestování norskou přírodou v roce 2014.
  • ...
    3.1.2016 23:53
    Moc pěkné. Článek i fotky.

Zpět na příspěvek OSLO - Frogner park - Vigelandovy sochy, budova Opery, muzea na Bygdøy, Holmenkollen - NORSKO