Naše podzimní dovolená v Jeseníkách, tentokrát v Rýmařově - I. a II.den - diskuse

• Re:
    11.10.2015 15:43
    ¨Jo Honzíku, jak jsou v dohledu skály, tak u Franty nic jiného neexistuje, Jana
  • 10.10.2015 20:24
    Souhlasím s Vítkem, kde zůstala Frantova galantnost a péče o svojí milovanou polovičku!! Já jsem taky kdysi dávno šel na Šumavě přes pastvinu a krávy nikde, pak jich bylo za horizontem celé stádo, přežil jsem a to je to hlavní. Honza
  • 5.10.2015 23:43
    Pěknej dobrák Franta, ještě s toho má zábavu, co si zažila a když jsi málem bojovala o život :-) Ale vážně, s ohradníky mám zkušeností také dost, už jsem také párkrtát ,,kopanec" dostal, jednou v plné parádě a to když jsem byl tak zaujat focením, že jsem zapomněl, že mám před sebou ohradník pod napětím, ten šok, když jsem dostal pořádnou ,,žahu", se nedá přesně popsat, jen že mě nepřiměřená dávka energie projela celým tělem a srdce mi bylo jak splašené ještě hodnou dobu po setkání s ohradníkem.

Zpět na příspěvek Naše podzimní dovolená v Jeseníkách, tentokrát v Rýmařově - I. a II.den