Romantika u přehrady Naděje - diskuse

Zdeněk
    Změna značení turistických cest
    4.9.2020 10:37
    Pouze pro upřesnění: Došlo k přeznačení turistických cest - Z Horní Světlé se k přehradě dostanete po zelené turistické značce, která pokračuje dál k rozcestí "U Jána". Do Antonínova údolí pak vede červená značka.
  • Romantika u přehrady Naděje
    19.7.2012 20:48

Malé vodní dílo uprostřed lesů, to je malebný romantický nádech obrazu, který se nám naskytne při návštěvě tohoto místa. Doporučuji nezkracovat si cestu po asfaltové účelové komunikaci do osady Naděje, ale vydat se po proudu Hamerského potoka, sledujíc žlutou turistickou značku. Stezka byla po posledních záplavách upravená, přibyly nové lávky, přesto si oko milovníka přírody příjde na své. Můžete pokračovat i dál po žluté, projít stejně romantickým Antonínovým údolím, u Domova důchodců se napojit na modrou a pokračovat přes Trávník,- možnost občerstvení v restauraci-, a dojít až do Cvikova. Značka nás zavede na další krásné a tajemné až magické místo, - na Kalvárii.