Procházka Bzencem - diskuse

Kněždub
    Zřícenina kaple
    25.10.2017 6:54
    Zřícenina kaple v současnosti prochází velkou rekonstrukcí, spíše novostavbou, takže zanedlouho bude na kopci nad Bzencem stát nový kostelík. Objekt je už zastřešen a pokračují práce uvnitř budovy
  • 19.8.2015 6:50
    Velmi pěkný článek. A je pravda, Franto, že tentokrát jsi opravdu nešetřil ani své prstíky ani naše oči a písmenek jsi vytvořil hned několik habadějů. V každém případě je potěšitelné, že burčáková sezona je již za dveřmi. A překvapil jsi mě sdělením, že stárneš a Pán Bůh Ti trošku rozumu seslati ráčil. Možná nás to jednou potká všechny ...
  • 16.8.2015 8:25
    Na podzim se tam musíme také někdy podívat... a díky!
  • 15.8.2015 20:55
    Všichni stárneme. S tím souvisí i některé korekce názorů. A u tebe čím dál vytříbenější sloh. Krajina Slovácka samozřejmě má své krásy, ale prakticky ožívá až na přelomu srpna a září, v době burčáků. Velice vhodná doba na prohlídky sklepních uliček a sklípků. Rané odrůdy jsou nejaromatičtější a nejlahodnější.
  • 15.8.2015 16:11
    Pěkné výletní místo, stojící za návštěvu, je odtud pěkný rozhled...