Prašivá - diskuse

Jana
    Re: Re: Trasa
    23.1.2017 10:52
    Právě jsem na to koukala, jsem z Ostravy a chystám se tam. Od nás ze zastávky Dřevoprodej jede přímý bus na zastávku Vyšní lhoty, pod Prašivou, to mi přijde taky nejlepší spoj.
  • chata
    12.6.2016 12:00
    Ano vše je jinak. Chata se stále opravuje i okolí. Od včerejška (11.6.2016) je znovuotevřená rozhledna na chatě a je zde už i možnost přespání v novém. I nové Wc. Rekonstruje se venkovní dětské přírodní hřiště. Kuchyň dobrá. Nashledanou v lepších časech. Už nyní. Zkuste přijet znovu.
    Martin Stiller
    Re: doporučení
    28.8.2015 22:48
    Nyni uz je vse jinak. Na chate mame zcela novy team, kteremu se podarilo dat chatu hodne do poradku. Zachody jsou uz take nove a ciste. Dvanactka je na Prasive za 30kc a desitka za 25kc. Vsak se stavte podivat. Vice na: www.ChataPrasiva.cz
    tomas
    Re: Trasa
    2.8.2012 16:12
    proc az do raskovic kdyz z autobusove zastavky vysni lhoty pod prasivou to maji o polovinu cesty bliz
    roman
    doporučení
    28.7.2012 14:33
    příjemná procházka i z dobratic i z komorní lhotky.hezká příroda s krásným lesem.krutá realita na chatě však vrátí na zem každého snílka.rozhledna je zavřená,wc v katastrofálním stavu s poplatkem 5 kč pro nehosty a pivo 12ka.....drtivých 34 kč!!! pivovar je příliš vzdálený,(asi 8 km).o jídle raději nepíšu.je škoda,že tak krásnou chatu na dostupném místě má na starost takový obr kokot!!! ostuda beskyd.
  • 27.11.2011 19:48

Ropice je vrcholek na hřebenu asi 12km jihovýchodně od Prašivé.

• Trasa
    11.9.2011 8:23

Nejlépe asi busem z Frýdku-Místku do obce Raškovice, hotel Ondráš, tam se napojíte hned na turistickou značku modré barvy. Peťa

tereza
    7.6.2011 16:22
    Ahojky  nebo jedte  do Vyšních lhot z f-m  zastávka  myslím u  antoníčka jsem  se tam krásně
    jaguška
    chyba
    16.1.2011 19:32
    jen bych vás ráda upozornila na chybu v textu, vesnice Ropice pod Prašivou neexistuje! Blízko Těšína sice je obec Ropice, ale z té byste museli ujít pěkný kus cesty, než byste došli na úpatí Prašivé. Takže pokud pojedete vlakem, pak volte raději zastávku DOBRATICE POD PRAŠIVOU ;-)
  • Prašivá
    2.10.2010 14:07
    Píšu jedničku, ale ty fotky můžeš dávat kvalitnější - takové malé blechy na tom není skoro nic vidět