Návštěva zámku v Letovicích - diskuse

• 30.11.2012 21:42

Příspěvek je velmi podrobně a srozumitelně zpracován, přidány zajímavosti z minulosti, či aktuální informace. Prostě o5 skvělý článek. Připojuji se i já - piš Franto piš, ať máme tvé cíle blíž. Také si myslím, že bys měl někam psát.

• 30.11.2012 21:08

Závidím ti tvoji návštěvu. Hned, jak zámek opravili a zpřístupnili pro veřejnost, jsem začal hledat časovou možnost k jeho návštěvě. Také ho znám z doby kralování JZD. Těšil jsem na fotky, ale jsou pro mně bohužel bezcenné. Není to tvoje vina. Podle spodní poloviny jsou asi nádherné. Bohužel v horní části ji silně narušuje reklama. Místo malovaného stropu je tam Ford. Než stačím identifikovat ptáka, má hlavu zakrytou reklamou. Ani nevím, jak vypadá cimbuří. Strašně mně to rozčiluje, protože tvoje popisy i fotky bývají nádherné. Musím se tam při nějaké příležitosti stavit, vždyť to nemám nějak daleko. Stejně si myslím, že bys měl být spisovatelem. Závidím ti tvůj styl. Těším se na další příspěvky.