Jak jsem se nenapil koutského piva (aneb z výcvikového tábora jezevčíků) - diskuse

• Re:
    2.7.2014 19:07
    Jak kdy, byl jsem tam prostě v nesprávnou dobu.
  • 2.7.2014 15:47
    Moc pěkné. Při čtení mi bylo tak líto, že se na to pivo nedostalo, že jsem u toho dostal žízeň. Koutské znám, je skutečně dobré. Zajímavé, že se čepuje v různých městech a přímo v Koutě ho blokují.
  • Re: Re: To je pech
    16.7.2013 9:59
    však já se ho později napil, ale to až později, v pokračování, díky za pochvalu, jsem rád, že se líbilo
  • Re: To je pech
    16.7.2013 7:39
    Pěkný, poutavě psaný článek, přímo jste mě vtáhl do popisovaných míst, byť jsem v těchto lokalitách zatím nebyl, pozdravujte pejsky a snad se vám příště zdaří ochutnat onoho kýženého koutského piva. K.
  • To je pech
    16.7.2013 7:09
    Tolik hospod a nikde nic, to je snad na žalobu. Koutské je skutečně dobré, ochtnával jsem ho tuším ve Stodu a rád na ně vzpomínám.

Zpět na příspěvek Jak jsem se nenapil koutského piva (aneb z výcvikového tábora jezevčíků)