Hrad Rotštejn - diskuse

PhDr. Jarmila Vávrová
    Hrad Rotštejn žije díky dobrovolníkům
    18.1.2018 18:08
    Dobrý den, hrad Rotštejn leží v Českém ráji. 9km severovýchodně od Turnova. Žije díky dobrovolníkům, kteří se o něho starají s nesmírnou obětavostí pod vedením současné paní kastelánky už 30 let! Je jediným hradem, opravovaným a provozovaným neziskovou organizací na území Česko Slovenska, který nabízí plnohodnotný zážitek neslyšícím díky unikátním QR kódům. Vstupné už není dobrovolné, pokud si na opravy hradu, likvidaci divokých skládek na území celé přírodní rezervace Klokočské skály, údržbu turistických stezek, odvoz odpadků ze skal a pod. musí dobrovolníci vydělat , museli stanovit pevné vstupné a to 40Kč na dospělého a 25kč na dítě. Díky za lásku a péči, kterou hradu a jeho širokému okolí věnují. PhDr. Jarmila Vávrová, Hradec Králové
  • 1.6.2014 20:38
    vstupné dobrovolné
  • 27.2.2012 0:12

Na Rotštejně jsem byla a fakt super.Kastelánka byla moc příjemná, hlavně se mi líbíl její výklad,mám ráda když se něco dozvím a není to jen strohá prohlídka.A pejskaři nebojte se je přístupný i psům :-) . Opravdu tuto zříceninu mohu jen doporučit.

• turista
    brontik
    Záměna hradů Rotštejn a Roštejn
    24.7.2011 23:53
    Zaměnili jste dva hrady, nedaleko Třeště leží hrad Roštejn, který znám. Na hradě Rotštejn jsem nikdy nebyla, ale podle vašeho popisu asi leží v Českém ráji?