Grad Morava – Urbs Antiqua Rastizi - diskuse

• Re:
    23.9.2014 12:55
    Dobře, ale kolik lidí kvůli tomu od nás pojede do Zadaru. Počítej, bylo nás tu celkem 13 výletníků z toho do expozice zamířil jeden člověk (tedy já), tak jsem kvůli tomu vyrazil o hodinu dřív, abych ostatní nezdržoval. Tím pádem jsem měl Pavilon č.II zcela pro sebe (sice bez videa, ale se slevou na 40,- Kč). No a než přijel zbytek výpravy, už jsem měl jednu Litovel navíc... (točili Moravan 11°).
  • 23.9.2014 12:31
    Vzhledem k tomu, že jsem tady s Bobem na kole byl a ona zmíněná "balkánská" myšlenka pochází ode mě, musím reagovat. Tak jako jsem vždycky tvrdil, že Tomáš Rosický je nejpřeceňovanější český fotbalista všech dob (což nevylučuje, že něco umí, ale pokud je asi 20 let v kuse zraněný, tak to holt nepředvede), tak jsou Valy u Mikulčic naší nejpřeceňovanější památkou. Sice se mi zde také líbí, ale nikdy jsem nechápal, proč na památku UNESCO kandidují základy kostela, jehož jednovaječné dvojče dodnes stojí - a v plné kráse - v chorvatském Zadaru.