Dvakrát Čertův kámen a čtyřikrát Rýsov, prosím (výlet luhačovický) - diskuse

kristie
    dovča
    2.11.2021 14:09
    Já jsem hrozně ráda, když se jdeme někam takto podívat. Pro člověka je to nějakým způsobem relax. Také jsem ale někdy ráda, když zůstaneme doma a máme takovou dovolenou přímo u nás na zahradě https://www.vybavzahradu.cz/ vypustím děti a oni si tam pěkně hrají a já si dám jenom kafe a koukám.
  • 31.10.2021 5:26
    Tak o medvědech jsme - naštěstí - ani netušili a užívali si výlet jako každý nevědoucí. V každém případě díky za komentář i za sledování mých článků a přeji Ti, abys nikdy neskončil jako součást medvědí zásobárny ...
  • 28.10.2021 11:04
    Tipy na výlety otevírám jen výjimečně, jsem dalekošlap. Ovšem tato procházka je skutečně dobře volená. A jestlipak víš, že v září 2018 byla dvě, a v říjnu pak kousek jižněji třetí medvědí zpozorování. Všechna bylo v okolí kolem vrchu Kamenná. Vzhledm ke svému častému bivakování výskyt medvědů v ČR a SR bedlivě sleduji. Na podzim se zásobují na zimu.

Zpět na příspěvek Dvakrát Čertův kámen a čtyřikrát Rýsov, prosím (výlet luhačovický)