Dlouhé stráně - přečerpávací vodní elektrárna, zážitek nejen pro strojaře - diskuse

• 19.6.2016 9:54
    Vřele doporučuji! Krásná příroda, zajímavé lidské dílo,které "zapadá" na místo. Uvnitř elektrárny jsem nebyla, je potřeba se dopředu objednat. Ale stavba mne natolik nadchla, že se chystám návštěvu zopakovat i s exkurzí uvnitř. Zdenka.
  • 2.8.2012 20:54
    krásná krajina i zajimavá technika
  • 20.7.2012 10:51

Ono to tak jednoduché není. Samozřejmě, že peníze v tom hrají velkou roli, ale je zde i spousta jiných ukazatelů, které mohou tyto záměry komplikovat, nebo úplně zastavit. Každopádně bez drátů by to bylo hezčí. To je bez debat.

• Vedení
    20.7.2012 7:32

Je věčná škoda, že nebyl dodržen původní záměr vést vysoké napětí v údolí Divoké Desné v zemi. Sice jsem někde slyšel, že se má dát do země, ale obávám se, že díky výmluvám na krizi se tak rychle nestane. Co si budeme namlouvat, vysoké napětí je asi největší ostudou celé elektrárny a ničí tak asi nejhezčí údolí v Jeseníkách.

Bob

Zpět na příspěvek Dlouhé stráně - přečerpávací vodní elektrárna, zážitek nejen pro strojaře