pekoska

Deník turisty

Nové příspěvky

Výlet z Mnichovic do Říčan - Naučná stezka Krásné vyhlídky
Slunečno a 14 °C, takový byl únorový výlet. Cestujeme vlakem z Hlavního nádraží-Říčan směr Mnichovice. Odtud se vydáváme s kopečka na náměstí do Mnichovic, kde …
Po loňském silvestrovském výstupu na Říp, jsme se rozhodli vystoupat na další horu, na Milešovku. Impulsem pro naše rozhodnutí byly Kláňovy články a nadšení z existence této hory   Získali jsme od něj pár informac…
Mělník a jeho podzemí
Soutěž 2 body
Vyrážíme do Polabí, nakoupit čerstvou zeleninu, copy cibule a okurky na zavařování. A abychom sem nejeli "jen tak", rozhodli jsme se, že se zastavíme v Mělníku na malý výlet. Jedeme autem, které necháváme na parko…
Vyrážíme do Polabí, nakoupit čerstvou zeleninu, copy cibule a okurky na zavařování. A abychom sem nejeli "jen tak", rozhodli jsme se, že se zastavíme v Mělníku na malý výlet. Jedeme auem, které necháváme na parkov…
Další vodácké putování přesuneme ja jih Čech a vrhneme se na splutí části Vltavy. Vyplouváme z Vyššího Brodu, kam jsme dojely z Prahy autem. Lodě si půjčujeme v půjčovně INGE. Je to osvědčená půjčovna, která má sv…

Nejčtenější příspěvky

Výtet kolem šumavských jezer - Černé a Čertovo
Trochu jsme si prodloužili víkend a nasměrovali naše kročeje do šumavských hvozdů .  Jedeme na Špičácké sedlo, kde necháváme zaparkované auto . Máme v plánu navštívit ledovcová jezera. Celkem jich na je Šumavě osm…
Náš výlet zahájíme v Malé Skále. Sem se dostaneme autem po E65, nebo vláčkem do stanice Malá Skála. Auto se dá zaparkovat na parkovišti které máme jako výchozí bod.  Chystáme se vystoupat na hrad Vranov-Pantheon, …
Nedělní sjíždění nejromantičtější části Sázavy se pomalu stalo tradicí. Odjíždíme ráno v osm hodin z Hlavního nádraží, ostatní přistupují ve Vršovicích. Do Týnce nad Sázavou dojíždíme kolem desáté a to je čas tak …
Jedeme autem do Železné Rudy, kterou jsme si zvolili za výchozí i cílové místo pro dnešní výlet. Chceme jít přes Pancíř k Čertovu jezeru a zpět na základnu, tedy do Železné Rudy. Auto můžete nechat na některém z p…
Hradozámek Houska je krásné místo. Najdete ji v Máchově kraji, nedaleko Mělníka. Každý rok navštěvujeme Housku na podzim. Zdejší bukové lesy se vybarví a opary, do kterých se zahalí ve vás vyvolají zvláštní pocit …