fotografie anysek

Deník turisty

Nové příspěvky

Z Horního Hanychova přes Ještěd do Kryštofova údolí
Trasa je to dlouhá 17km. Můžete jet autobusem anebo jako my autem, které zaparkujete pod lanovkou na Ještěd a z Kryštofova údolí pak jede autobus do Liberce k Viaduktu, odkud vás tramvaj zaveze k parkovišti pod Je…
Vycházíme buď z Hejnice anebo si můžeme popojet až k rozcestí Bártlova bouda a odtud pak vyrazíme po žluté směr Paličník a dále Pod Klínovým vrchem. Od Bártlovy boudy až k Paličníku je to stoupání - překonáváme převýšení 400m. Na Paličníku je nádherný výhled do okolí, můžeme spatřit na protějším svahu rozhlednu Smrk. Z Bártlovy boudy k rozcestí Pod Klínovým vrchem je to 3…
Vycházíme ze stanice Jáchymov-radnice, kde se rozcestník nachází když koukáme od kostela směrem dolů po levé straně náměstí. Jdeme směr Boží Dar po žluté. Z Jáchymova je to 7km. Na cestě nejsou žádné rozcestníky, …
Je to nejlépe dvoudenní okruh v mém případě s přespáním na Brádlerových boudách, kde je pěkný výhled i příznivá cena. Vychází se ze Špindlerova Mlýna, je možnost zaparkovat na parkovišti autobusu a nechat si tam …
Výchozí bod celého výletu je v Deštné v Orlických horách. Do Deštné se dá dostat autobusem z Hradce Králové nebo autem a zaparkovat se dá v centru naproti kostelu, kde se také nachází výchozí rozcestník.  Cesta se dá naplánovat mnoha způsoby, já  jsem zvolila dát se z Deštné po zelené k rozcestí Vyhlídka Nad Národním domem což je od náměstí 1,5km a je to prudké stoupání. Poté dále pokračovat doleva po zelené k Sedloňovskému kříži, dále k pod Sedloňský vrch až k Polomskému sedlu. Od náměstí je to tedy…

Nejčtenější příspěvky

Z Dolní Moravy na Kralický Sněžník a zpět
Trasa začíná v Dolní Moravě, kam dojedete autem. Je zde parkoviště, kde můžete zaparkovat a odtud už pěšky.  Jde se po žluté naučnou stezkou, kde se jde nejdřív po asfaltce, potom začíná les a po pár kilometrech …
Jedeme do Berouna, odkud se pak pěšky vydáme na Karlštejn. Je možno zaparkovat na Karlštejně a svést se vlakem do Berouna, kde začíná trasa hned u vlakového…
Trasa vede z Berouna z náměstí, kam se také vrátíme. Trasa vede přes nádraží, takže v případě, že přijedete vlakem je možné jít přímo od železniční stanice. Z…
Cesta vede Českým Švýcarskem a je dlouhá zhruba 17 km. Trasa může být i pro rodiny s dětmi, ale jsou zde místa, která jsou trochu nebezpečená. Výchozí bod je…