JAROSLAVA

Jaroslava Kuišová

Milovník pověstí, převážně české historie (protože ta mi přijde opravdu nejkrásnější). Sběratel turistických známek.

Příspěvky sleduje: 1 turista

Nové příspěvky

Polsko Jastrzebia Góra - Mieroszyno
Moje dovolená
1. den ( Teplice v Čechách směr Jastrzebia Góra) Na místo určení jsme přijeli kolem 7 hodiny ráno. Ubytování jsme měli až po 14 hodině, tak jsme museli nějak ,,…
Jelikož mám úplně senzační rodiče, dokonale mě znají a sami si prošli první ,,zatěžkávací zkouškou" tohoto místa, tak mě a mého přítele odeslali v rámci vánočního dárku do nádherného prostředí Broumova a okolí. De…
Testy
 Zámek. Co je to? Je to jen otvor kam se strčí klíč a s následným otočením  se otevře tajemná komnata  kam je zakázáno vstoupit nebo je to kdysi bohaté sídlo panovníků, které skrývá se své užaslé tajemství? No každý si představuje zámek jinak. Pro někoho je to jen budova pro někoho přímo skvělé místo jak nakrmit svou zvědavost a bujnou představivost. Tato knížka mě docela zaujala a přijde mi jako taková zmenšená encykloped…

Nejčtenější příspěvky

Státní hrad a zámek Český Krumlov UNESCO
Nejkrásnější a nejlépe dochované město se zámkem, u nás ihned po Pražském hradě druhý největší hradní komplex si vysloužilo záspi do světového dědictví UNESCO.…
My jsme jeli z Chlumce rekreační linkou číslo 21 v 11:20h (jezdí jestě v 15:20, ale asi bude problém se dostat zpět, je to poslední spoj do Tisí) na místě jsme byli v 11:50h. Cena byla tam i zpět 60Kč pro jednoho a jednorázová jízdenka stojí 40Kč(jen tam). Je možné si sebou vzít i kolo, autobus je tomu přizpůsoben- kolo je zdarma. Autobus na zpět( my jsme jeli v 15:50h- tedy posledním spojem z Tisí) končí v Ústi nad Labem na Hlavním autobusovém nádraží, což nás překvapilo, takže na to pozor. Jinak jezdí…
Krásná procházka ,,lesem". Dostanete se tam autobusem 120 nebo 141, staví přímo u obory. Pro ty co mají rádi zvířátka. Úžasná procházka, možnost si zvířátka i…
Státní zámek Hluboká nad Vltavou
Nádherný romantický goticko-renesanční jihočeský zámek, který byl původně postaven jako Strážný hrad a byl často dáván do zástavy českými panovníky. V roce…
Jeden u nás z nejvíce romantických zámků, který se obklopen rybníkem a s ,,naším světem" je jen propojen s Kamenným mostem. Zámek má nádherně růžovo-červenou…