fotografie domca.f.89

Deník turisty

Nové příspěvky

Gläserne Gärten, Frauenau, Bavorsko
Začínáte na hlavní, projdete se parkem, kde jsou skleněné sochy, kolem jezírka. Ke každé soše je informační panel, je v němčině, češtině a angličtině. Takže informace se dozvíte i jako neznalec jazyka. Stezka potom pokračuje dále za řekou. Celá tezka je osázena skleněnými sochami. U parku je navíc také dětské hřiště, takže ani děti se nebudou nudit.
V Českém Krumlově, pokud jste přijeli vlakem, nemůžete minout, než se dáte do serpentin dolů k městu je od začátku serpentin asi 20m po silnici. Kdo přijel do města autem, musí bohužel do kopce okolo kina serpentinami směrem na Nádražní předměstí. Po "výšlapu" serpentin je cestě 20m po hlavní.
Od vlakové zastávky Hůrky, se dostenete směrem na Černou v Pošumaví na tuto cyklostezku přes Lipno.
Po příjezdu do Horní Plané se dáte první odbočkou doprava. Dojedete až nakonec asfaltové cesty, tam se nachází menší parkoviště, kde je možné auto nechat. Poté už se dáte pěšky po polní cestě. Dojdete na malé ypsi…
Na malém plácku nad hlavní silnicí 3/E55 najdete pomník amerických letců, okolo je plácek a lavičky s posezením. Vzhledem k tomu, že je místo na vyvýšeném plácku, jsou zde i schůdky, ale nedoporučuji použít, jsou …