KamilaMitus

Kamila Mitus

Pro normální lidi jsem asi blázen, ale mě to nevadí :-) Ve 3 letech jsem poprvé v životě viděla letadlo.V 6ti letech se…

Příspěvky sleduje: 1 turista
Deník turisty

Nové příspěvky

Mapu na Florenc
Tak jsem se dnes ocitla po dlouhé době na Florenci v Praze, s těžkým zavazadlem jsem zběsile bloudile po hale. Ano, musím ocenit jejich šipkované cedule, ale ta nepřehlednost,... přála jsem si mít mapu. Po cca 15 …
Každý všední den jezdím autobusem firmy BusMat - ráno i večer. Je to sice nemilá rada, ale myslím, že se opravdu hodí a lituju toho, že kdokoliv nevaroval mě před zhruba 2 měsíci, kdy jsem přijala svoji zatím nejn…
Asi každý ví, že cestovat je nejlepší v dobrých, kvalitních botech. Ale lidi prosím Vás, do těch bot patří i ponožky! Včera jsme se vrátili z Jeseníků, byli jsme tam na tůře se psem. Shodou okolností jsme při obče…
Tento dokonalý, Bohem zapomenutý Ostrov leží mnoho kilometrů západně od africké Angoly. Kdysi dávno tam prý sídlily možské víly... Kdo ví, třeba tam jsou dodnes... :-)
Krásné malé Městečko na břehu moře ve státě Kolumbie. Má zde být krásná příroda, historické památky ještě z dob indiánů. A moře je tu prý nejjasnější na světě...

Nejčtenější příspěvky

Pozor na únos
Všem blonďatým lidem - mužům, ženám, ale především dětěm rada nad zlato - před cestou do Egypta, Djerby, Tunisu či Maroka si pořiďte buď tmavší přeliv nebo ochranku s sebou... Mě chtěli vyměnit za 200 velbloudů v …
Letíme do Madridu - nynějšího hl. města Španělského království, ale samozřejmě se dá i jet autem či busem. Především za atrakcemi, pamětihodnostmi... Začínáme na životem pulzující Puerta del Sol (brána slunce), z…
Autem nebo letadlem, znám i takové, co to zvládli autobusem :-) Jeli jsme poznat krásu historického Říma, dříve jsme byli v Benátkách, ale na Řím jako takový by měl mít člověk pár dní čas. My jsme se zdrželi 8 dní…
Do Toleda. Leží nedaleko Madridu. Kolem něj teče řeka Tagus. Toto město proslulo svojí ocelí. Dle legendy a to může řeka Tagus, která má kouzelnou vodu. Jedeme navštívit katedrálu. Její Coro (kůr) a ozdobná stěna …
Do Amstrdamu, trošku se uvolnit a podívat... Především za místní kulturou, mladší sestru jsem tentokrát nechala doma, navšívíme Coffe shop :-) Přiletěli jsme ve čtvrtek večer a tak jsme jeli přímo do hotelu. Jídl…