helixpomatia

Příspěvky uživatele helixpomatia

Počet příspěvků: 13

Jarní Benelux 2015
Pro ty, kteří chtějí poznat Benelux,  doporučuji zájezd s CK Mundo (Hradec Králové). Na základní poznání všech tří zemí je tato cesta ideální. Po celou dobu nám přálo počasí. Úterý, 28.4. a středa, 29.4.2015 Ces…
Po dvou letech jsem vyjela na Ukrajinu, tentokrát se synem Honzou. Březen není pro cestování ideální měsíc, pokud nejedete někam na jih do tepla.  Honza mívá tuto dobu první část dovolené, tak jsme vyjeli. Středa…
Omlouvám se, že píši tento cestopis se zpožděním, ale při pracovním vytížení nebylo na psaní tolik času. Snažím se to postupně dohonit. Třeba bude můj dnes už starý itinerář někomu inspirací. I když nevím, zda něk…
Chtěla bych, poněkud se zpožděním, popsat naše putování v Rusku v srpnu 2011. O jednotlivých místech jsem napsala články, tady popisuji, jak šly za sebou jednotlivé dny. Třeba to bude pro někoho inspirace. Středa…
O jednotlivých petrohradských památkách a zajímavostech jsem napsala a ještě napíši zvláštní články. Zážitků a dojmů je tolik, že se vše najednou napsat nedá. Tady bych chtěla popsat stručně jednotlivé dny, třeba …
Pátek, 22.8. a sobota 23.8. Ani poslední noc na Istrii nám nebylo dopřáno spát. Tentokrát nebyl na vině déšť nebo bouřka, ale diskotéka. V noci, nevím, kolik bylo hodin, podle hvězd ještě čtvrtek před půlnocí, př…
Čtvrtek, 21.8. V noci nás probudila bouřka. Nestačili jsme se vzpamatovat a byla nad námi. Blesk a vzápětí hrom. A průtrž mračen. To mi příroda dělá naschvál! Za chvíli jsme byli mokří. Jen jsem odevzdaně ležela …
Středa, 20.8. V noci najednou začalo pršet. Honem pod plachtu, zavelel Ivan a rychle vysunul plachtu, na které jsme leželi. Tak jsme leželi na trávě a plachtou jsme se přikryli. Jája se i se spacákem schoval pod …
Slovinsko - chorvatské hranice jsme přejeli v pondělí 18.8. kolem 4 hodiny odpolední. Asfaltová cyklostezka se změnila v kamínkovou. Po rovině jsem pomalu po šutrech jela, ale když přišlo stoupání, slezla jsem z k…
Pondělí, 18.8. Krásně jsme se vyspali, vstali brzy, abychom po sedmé hodině vyjeli. Část cesty byla stejná. Dojeli jsme z vedlejší silnice na Hrastovlje na hlavní do Koperu. Většinou jsme jeli z kopce, provoz hou…
Můj bratr Jája a syn Ivan se po loňské úspěšné kolové výpravě z Janova v Jeseníkách k Jadranu rozhodli letos projet Istrii z Koperu do Puly. Jela jsem s nimi, i když obavy, jak cestu zvládnu, jsem měla. Na kole js…
Červen 2014 a moje první cesta do Slovinska. Vybrala jsem si zájezd s CK Geops s názvem Slovinsko-hory a moře. Program byl opravdu bohatý a vše probíhalo podle plánu. O jednotlivých místech jsem již psala, tady c…
V únoru jsme se já a mí dva synové vydali na dlouhou vlakovou cestu. Jednotlivá místa, která jsme navštívili, jsem popsala v různých článcích, teď bych ráda popsala itinerář naší cesty. 1. den - Vyjeli jsme z Pra…

zpět na profil uživatele helixpomatia