fotografie Olson

Příspěvky uživatele Olson

Počet příspěvků: 12

Cesta za horou Khan Tengri aneb TIAN SHAN 2010
Snad urputnost našeho snažení, snad neznalost takovýchto akcí vyústila nakonec v událost, na kterou nikdo z nás nebude vzpomínat v dobrém. Ale po pořádku... Příběh začal někde na přelomu…
Expedice Aletschhorn - Monte Rosa 6. - 15. 8. 2009 Krátké video z naší expedice zde : Promovideo   1. den 6.8. čtvrtek Vyjíždím v 8 hod. ze Vsetína směr Hradec Králové. Zde hodinu marně čekám na borce, co …
Jedeme vlakem do dinoparku do Německa, do vesničky Kleinwelka, která se nachází asi 4 km severně od města Bautzen/Budyšin. (20 km severně od Šluknova)Krátké video z naší cesty zde : http://www.youtube.com/watch?v=…
Jedeme kanoí, nafukovací lodí nebo raftem.Dolní úsek Vltavy. Vhodné pro všechny věkové kategorie. Všechny jezy se dají pohodlně obejít a přenést loď i věci. Video v odkazu níže doufám vystihuje atmosféru na vodě. …
S firmou MSV Liberec-výtahy na střechu Evropy 4.část Závěrečný díl našeho putování po Kavkazu začnu po úspěšném sestupu od jezera Syltran návštěvou magazinu s názvem, který snad nikoho nepřek…
S firmou MSV Liberec-výtahy na střechu Evropy 3. část Po sestupu z Džantuganu do údolí Adylsu jsme se trochu zkonsolidovali v alplágeru Elbrus, dali si v místní putice šašlik (120R = cca100K…
S firmou MSV Liberec-výtahy na střechu Evropy 2.část Druhý díl začnu tím, proč jsme jeli s cestovkou. Jeli jsme s cestovkou proto, že Ukrajina a Rusko jsou sakramentsky nevyzpytatelné země, s…
S firmou MSV Liberec-výtahy na střechu Evropy 1.část Letos v zimě mě popadla neuvěřitelná touha podívat se na Kavkaz a pochopitelně na nejvyšší horu Evropy, 5642m vysoký západní vrchol Elbrus…
Putování po Bernských Alpách 3. část Další den volíme jako odpočinkový. Kolem 11 hodiny vyrážíme po ledovci Grosser Aletschfirn kchatě Hollandiahütte, vzdušnou čarou cca 7,5 km. Cesta je poh…
Putování po Bernských Alpách 2. část Nástup na trasu výstupu normálkou prý začíná na skále, který však marně rekognoskujeme (žádné stopy). Všeobecně jsme překvapení , jak málo lidí se voblas…
Putování po Bernských Alpách 1. část Naši další výpravu za dobrodružstvím v horách jsme v sestavě Bob,Mac,Robert a já, začali v 16:00 srazem v Praze Chodově. Po zvážení jsme zvolili jižní var…
Ďábelská alpská trojkombinace aneb Grossglockner 3798m, Piz Bernina 4048m a Ortler 3905m v jednom týdnu.Tak na tuto dovolenou jsem se hodně těšil. Taky proto, že nás autor expedice Bob již 14 dn…