DanielKubesa

Příspěvky uživatele DanielKubesa

Počet příspěvků: 15

ZA VÝHLEDY DO NÍZKÝCH TATER
Napotřetí už Nízké Tatry nezklamaly. Poprvé jsme to otočili kvůli nepřízni počasí a podruhé nás kombinace únavy a pohodlných lehátek přesvědčila, asi hodinu …
To nejlepší na konec roku. Po vydařeném výstupu na Lysou jsme zvedli laťku výše. Dohodli jsme se na navštívení Malé Fatry během vánočního volna. Nic náročného, jen pár kilometrů po…
Dlouho plánovanou výpravu a hlavní cíl prázdnin máme s Ondrou již za sebou. Pokud pominu velké ho…
„Táhl jsem k východu po Karpatech a přišel do rumunské země! Zamiloval jsem si ji stejně slepě a nerozumně, jako se starý muž dokáže k posměchu všech zamilovat do mladé dívky. Nalezl jsem Hory, na kterých dosud celé dny nepotkáš člověka, jejichž vody jsou sladké a lesy bezcestné„ Miloslav Nevrlý, Karpatské hry 2x jsem dostal nabídku jet do Retezatu. Poprvé jsem ji ignoroval, už ani nevím proč, ale podruhé,…
Po dlouhé době opět přidávám nějaký ten článek z hor. O jednodenních, jak jsem se již zmínil, budu psát jen…
Po necelých třiceti hodinách jsem se opět vydal na Lysou horu, tentokrát ulovit západ slunce. Jel jsem s kamar…
Po ne příliš dlouhé době přidávám další článek z přespání na horách. Tentokrát jsme s bratrem vyrazili na oblíbený Veľký Choč. Dlouho váháme, kam před státním svátkem vlastně vyrazit, až nakonec brácha vybral 2 možnosti, kam půjdeme. Byly to: Velká Fatra a její vrchol Šiprúň a Veľký Choč. Ve 3 hodiny ráno se pro mě brácha zastavuje a jedeme na komárovské nádraží, kde necháváme auto a oddáváme se pouze vlakům a svým nohám.…
Na druhý pokus už vychází s taťkou přespání na nejvyšší hoře stejnojmenného pohoří, a to Králickém Sněžníku. Datum je domluveno na 12. října. V sobotu 12. vyjíždíme kolem půl 9 na chatu, kd…
Konečně přichází akce, kterou plánuji snad od zimy, akce, kvůli které jsme s Ondrou podnikli také„trénink“. Je tady expedice Malá Fatra.  Plán cesty je projít nejvyšší vrcholy slovenského p…
Po dlouhé době je zde opět článek z návštěvy hor. A ne tak obyčejné návštěvy. S Ondrou jsme se domluvili na dvoudenní túru do Jeseníků, kterou beru jako trénink na expedice Malá Fatra, která…
Po dlouhé době, kdy jsem byl naposledy na horách, mi už začly chybět, a tak jsem se rozhodl v sobotu večer, že někam další den vyrazím. Vybral jsem si můj oblíbený hřeben v Jeseníkách.  Tať…
Po roce se opět s taťkou vracíme na náš oblíbený vrchol – Králický sněžník (1423). Vyrážíme autem v sobotu 15.…
Dobrušuji nůž a koukám se na fotky, kam přes víkend pojedeme s bráchou. Cíl je jasný - Veľký Choč (1607 m n. m.). V půl …
 Po dlouhém odkládání přichází první túra se spolužákem Markem. Oba jsme se shodli v tom, že bychom rádi navštívil…
 Další výprava, tentokrát s bráchou, byla naplánovaná na neděli 1.12. . Akce už částečně začala u Petra a Hanky doma, kde jsme ještě s Klárkou a Ondrou hráli Evropu a poté pexeso. Spát jsme šli dřív, jelikož budíček byl nastaven na 5 hodin. Vstávání tak brzo, jak říkal brácha, doslova bolelo. Sbalili jsme se a šli ve čtyřech - Ondra, Klárka, brácha a já - na tramvaj. V 6:15 jsme se rozloučili s Klárkou a Ondrou, kteří j…