Diego

Příspěvky uživatele Diego

Počet příspěvků: 16

Rabštejn - podzemní letecká továrna v údolí Kamenice
Na cestu do údolí řeky Kamenice s prosnulou německou leteckou továrnou vyrážíme od zastávky ČD Veselé pod Rabštejnem po červené TZ.Od zastávky sejdeme k viaduktu a pokračujeme po místní silničce.Procházíme obcí Ka…
Cílem výletu je rozhledna Janov. Vyrážíme od rozcestníku Hájenky u obce Růžová.Držíme se žluté TZ která nás nejprve lesem a poté přes golfové hřiště(pozor na orientaci a ohleduplnost k hráčům) dovede přímo pod ro…
Naším cílem je skalní plošina s vyhlídkou nad údolím řeky Kamenice zvaná Ptačí kámen. K této vyhlídce se můžem dostat po modré TZ jak z Vysoké Lípy tak letoviska Mezní Louka. Našim východiskem byla odbočka ze si…
Naše vycházka začíná na křižovatce silnice z Krásného Lesa směrem ke státní hranici a polní cesty/silničky značené zelenou TZ.Vystoupáme pod dálnicí D8 a na louce uhneme Doprava a pak doleva loukou směrem k vysíla…
Začátek naší procházky nás zastihl na silnici spojující Kostomlaty pod Milešovkou s Milešovem u rozcestníku "Pod Březinou",kde je možnost odstavit auto. Pokračujeme po modré TZ směrem na Lukov,mírně stoupáme do S…
Naše cesta začíná na parkovišti na Stožeckém sedle.Rozcestník s turistickým odpočívadlem je asi 40 m od silnice. My se vydáme po žluté TZ z kopečka bohužel po hlavní silnici k odbočce na lesní cestu(nepříjemný ús…
Náš výlet začal na parkovišťátku na koci obce Líska nedaleko České Kamenice.Po červené TZ jsme vyrazili směrem na Zlatý vrch(zajímavá sloupcovitá odlučnost čediče) a křížový Buk.Míjíme rozcestník s možností výstup…
Naše putování začalo na křižovatce místní silnice Litice - Hvězda se zelenou TZ přímo pod kopcem Vlhošť.Je zde možnost parkování.Nejbližší zastávka VHD jsou Blíževedly na trati ČD 087. Polní cestou s výhledy n…
Krátkým výletem můžete navštívit dvě dominanty Českého Švýcarska v jednom nenáročném výletu.Jedná se o zříceninu loupežnického hradu Šaunštejn a malé Pravčické brány. Našim východiskem výletu byla křižovatka s…
Našim prvním putováním roku 2014 byla procházka v okolí obce Bynovec nedaleko Děčína. V Bynovci u zastávky autobusu(rozcestník Bynovec bus) jsme se napojili na zelenou TZ.Prošli vesnicí a zamířili polní cestou…
Naše cesta začíná na vrcholu Komáří hůrka,který je dostupný buď automobilem nebo lanovkou z městečka Bohosudov.My použili lanovku.Z vyhlídkové terasy jsou krásné rozhledy. Vydáme se po červené TZ směrem na Ado…
Naše cesta začíná na rozcestí červené a žluté turistické značky Lukovsko.U rozcestníku je možnost parkování na nezpevněné ploše.Vydáme se cestou vpravo po žluté a mírně stoupáme.Mineme Studánku U Lukovska a les…
Výchozím místem je městečko Kravaře,případně železniční zastávka Kravaře na trati 087. Pokud vyjdeme z Kravařů,stoupáme po loukách nad městečkem po zelené turistické značce až k úpatí kopce.Zde odbočíme na čer…
Návštěva nejvyššího vrcholu Českého Středohoří. Východiskem výletu je obec Černčice.Cesta je dobře a přehledně značena modrým turistickým značením. Výhled z Milešovky patří k nejkrásnějším v České republice.Ce…
Cílem výletu je procházka krásnou krajinou Lužických hor,okolo jedné z dominant - horou Jedlová. Výlet má odlišné výchozí a cílové místo ale velmi dobré napojení na síť ČD. Naším výchozím místem byla železnič…
Cílem výletu je hřeben Bílých Karpat v oblasti Filipovského údolí.Začátek cesty pro automobilisty je na zpevněné ploše pro nakládku dřeva z okolních lesů asi 500 m nad Hotelem Filipov.Při použití VHD se nám výl…