Tanathos

Příspěvky uživatele Tanathos

Počet příspěvků: 144

Terst
Výlet do Terstu se dá zajistit u CK, či jako poznávací zájezd při dovolené v blízkosti. Terst (italsky Trieste; chorvatsky a slovinsky Trst; furlansky a německy Triest; maďarsky Trieszt; latinsky Tergeste) je přís…
Nejjednodušší cesta je objednání zájezdu u CK. Vatikán (oficiálně Městský stát Vatikán) je vnitrozemský suverénní městský stát, enkláva uvnitř města Řím, hlavního města Itálie. S rozlohou přibližně 44 hektarů a mé…
Naše společná cesta začíná na dálnici D11 Praha - Hradec Králové. Na konci dálnice pokračujeme směrem na Jaroměř. V Jaroměři na prvním kruhovém objezdu pojedeme "rovně" a na druhé kruhovém…
Naše společná cesta začíná na Exitu 84 dálnice D11. Odtud směřujeme na Hradec Králové, Jaroměř a Dvůr Králové nad Labem. Za obcí Chousrtníkovo Hradiště odbočíme doleva a po projetí…
Naše společná cesta začíná na Exitu 41 dálnce D4. Odtud směřujeme na Příbram a Rožmitál Pod Třemšínem. po průjezdu Príbramí nás čeká Vysoká Pec, Tavírna a Bohutín. Za Bohutínem odbočíme v levo na Vysokou u Příbramě. Na začátku Vysoká odbočíme vlevo a po 200 metrech je parkoviště. Odtud pokračujeme pěšky až k muzeu. Novorenesanční zámeček ve Vysoké u Příbrami, rozsáhlý park, Rus…
Naše společná cesta začíná na Exitu 41 dálnice D4. Odtud směřujeme na Příbram, kde projedeme první kruhový objezd rovně - druhý výjezd a následně na dalším kruhovém objezdu využijeme výjezd druhý. přejedeme most přes koleje a na druhém semaforu odbočíme doprava. po 100 metrech již uvidíme těžební věž a u hornického muzea - naproti dolu zaparkujeme automobil. Prohlídkový areál A…
Naše cesta nás zavádí do Curichu ve Švýcarsku. Grossmünster ("velký ministr") je protestantský kostel v románském stylu v Curychu ve Švýcarsku. Jedná se o jednu ze čtyř hlavních kostelů ve městě (další jsou Fraumünster, Predigerkirche a St. Peterskirche). Jeho kongregace tvoří součást evangelické reformované církve v Curychu. Jádro dnešní budovy u břehů Limmatu bylo postaveno n…
Naše společná cesta nás zavede do švýcarského Curichu. Fraumünsterský kostel (v angličtině: ženský ministr, ale často špatně přeložený jako Lady Minster) v Curychu je postaven na pozůstatcích bývalého opatství pro šlechtické ženy, který založil v roce 853 Ludvík Němec pro jeho dceru Hildegard . Benediktinský klášter obdaroval zeměmi Curych, Uri a lesem Albis a uděloval imunitu …
Naše společná cesta začíná na letišti a míříme do Anglie - Londýna. Londýn (London) hlavní město Spojeného království Velké Británie a Severního Irska ležící na jihovýchodě země při ústí řeky Temže. Londýn je spol…
Naše společná cesta začíná na konci dálnice D3 u Českých Budějovic, odkud dále pokračujeme na Budějovice, Český Krumlov a Rožmerk nad Vltavou. Z Rožnberku směřu…
Naše společná cesta začíná na Exitu 39 dálnice D11 Poděbrady. Odtud směřujeme na Kolín, Kutnou Horu a Čáslav. Za obchvatem Čáslavi odbočíme na Žleby. projedeme obcí Filipov a následně se dostáváme do Žleb. Po něko…
Naše společná cesta začíná na Exitu 90 dálnice D1 Humpolec. Odtud směřujeme do Humpolce a dále na Světlou nad Sázavou. Projedeme Čejov a Kejžlice. Poté již uvidíme směrovky doprava na Lipnici nad Sázavou. Přijedeme na náměstí k obecnímu úřadu, kde je parkoviště. Odtud již musíme po svých dle ukazatelů. V drsném a divokém kraji, v zemi starých neprostupných lesů, byl počátkem 14. století založen jeden  z mnoha českých hradů, sice ne královský, ale královským se svou mohutností podobající, pýcha mocných …
Naše společná cesta začíná na Exitu 39 dálnice D11 Poděbrady. Odtud směřujeme na Kolín, Kutnou Horu a Čáslav. Za obchvatem Čáslavi odbočíme na Žleby. Projedeme Žleby, Ronov nad Doubravou, Třemošnici a za Třemošnicí odbočíme doleva na Podhradí. Uprostřed obce se nachází malé parkoviště, kde odstavíme automobil a dále pokračujeme asi 300 metrů pěšky k Lichnici. Lichnice či Lichte…
Naše společná cesta začíná na Exitu 25 dálnice D11. Odtud směřujeme naKlučov, Český Brod a posléze Kolín. Za českým brodem, při sectě na Kolín odbočíme doprava …
Naše společná cesta začíná na konci dálnice D11 Hradec Králové odkud směřujeme na Jaroměř a Dvůr Králové nad Labem. Po průjezdu Jaroměří asi 6 kilometpů nás čeká malebná vesnička K…
Naše společná cesta začíná na Exitu 44A dálnice D10 Jičín. Odtud pokračujeme přes Židněves, Sukorady, mineme Sobotku a směřujeme na Jičín. Projedeme Ohařice, Dolní Lochov a u Ohaveče odbočíme doleva na Prachov. Po projetí Prachova se nám již ukazují ukazatelé na parkoviště u vstupu do Prachovských skal, kde zaparkujeme náš automobil. Prachovské skály jsou skalní uskupení pískovcových útvarů různých tvarů, rozkládající se zhruba 5 až 7 km…
Naše společná cesta začíná na konci dálnice D11 u Hradce Králové a dále pokračujeme na Smiřice, Jaroměř, Kuks. Za Chostníkovo Hradištěm odbočíme doleva na Dvůr Králové nad Labem. V…
Naše společníá cesta začíná na Exitu 71 dálnce D10 Tanvald. Odtud dále pokračujeme na Železný Brod, Velké Hamry, Tanvald a Desná. V Desné jedeme podle řeky a až se nám řeka vzdálí z dohledu odbočíme doleva, ulice Údolní, a dále…
Naše společná cesta začíná na Exitu 71 D10 Turnov. Odtutd pokračujeme Malá Skála, Železný Brod, Tanvald a Harrachov. U muzea Skla, za autobudovou zastávkou odbočíme doprava a směřujeme na Centrální parkoviště, kde zaparkujeme a…
Naše společná cesta začíná na Exitu 90 dálnice D1. Odtut pokračujeme dále na Humpolec a Lipnici nad Sázavou. Projedeme Humpolec, Čejov, Kejžlice a první odbočku…
Naše společná cesta začíná v Příbrami, odkud se vydáme směrem na Rožmitál pod Třemšínem. Projedeme cestou obcemi Vysoká pec a Bohutín. Těsně před koncem obce Bohutín je odbočka doleva na Vysokou u Příbramě. Zde zabočíme a přibližně po dvou kilomerech přijedeme k parkovišti u památníku. Zde odstavíme automobil a dále pokračujeme pěšky.  Novorenesanční zámeček ve Vysoké u…
Naše společná cesta začíná na Exitu 41 dálnice D5. Odtud směřujeme na Kařez / Zbiroh. Po příjezdu do Zbiroha jedeme stále po hlavní silnici až dorazíme na kruhový objezd, ze kterého vyjedeme na druhé odbočce směrem na Zvíkovec. Po opuštění Zbiroha směřujeme na Drahoňův Újezd. V Drahoňově Újezdu odbočíme dle ukazatele na Radnice doleva. Projedeme Biskoupky, Vejvanov a Chomli až…
Naše společná cesta začíná na Parkovišti P+R na okraji Prahy. Odtud za pomoci MHD se přesuneme na zastávku Staroměstská, odkud dále pokračujeme dl ukazatelů. Rudolfinum je novorenesanční budova na náměstí Jana Pal…
Naše společná cesta začíná na prarkovišti P+R na okraji Prahy. Odtud pkračujeme pražskou MHD na stanci Karlovo náměstí a dále podle hnědých ukazatelů. Emauzský klášter byl založen 21. listopadu 1347 českým králem a římským císařem Karlem IV. pro řád slovanských benediktinů. Původně se klášter nazýval Na Slovanech, kvůli slovanským řeholníkům, kteří zde působili. Druhé jméno…
Naše společná cesta začíná na Husovo náměstí v Sušici. Odtud směřujeme na Divišov, Dlouhou Ves, Annín a Kašperské Hory. Možnost parkování je přímo v centru Kašperských Hor. Muzeum historických motocyklů v Kašpersk…
Naše auto zaparkujeme na odstavném parkovišti a dále využijeme MHD na stanici Náměstí Republiky odku dále pokračujeme dle hnědých ukazatelů. Obecní dům (původním názvem Reprezentační dům hlavního města Prahy) je jedna z nejznámějších secesních staveb v Praze. Slouží především reprezentačním účelům. Na místě dnešního Obecního domu stála původně rezidence českých králů, Králův dv…
Naše společná cesta začíná na parkovišti P+R, kde odstavíme náš vůz a dále pokračujeme pomocí MHD. Naše cílová stanice je Staroměstská. Klementinum bylo vystavěno jezuity jako kolej v letech 1653–1726. Bylo postaveno na místě kláštera dominikánů, kteří se zde usadili v roce 1227. Svého času zdejší prostory využívala i Karlova univerzita. Tento velkoryse pojatý raně barokní areál byl dále upravován, modernizován a…
Naše cesta začíná na Exitu 28 ryclostní silnice R4 (Dobříš-sever), odtud jedeme do Dobříše, Pražskou ulicí a následně pak vlevo po silnici směrem na Nový Knín. Na začátku obce Stará Huť odbočíme vpravo a hned nato mírně vlevo projedeme ulicí Karla Čapka celou obec, podle směrových ukazatelů. Za obcí na křižovatce dvou cest je malé parkoviště. Odtud příjemnou alejí dojdeme…