klarism

Nejraději za turistikou tam, kde jsou rozhledny a nebo pivovar ;) Většinou lze oboje :)

Příspěvky sleduje: 1 turista
Počet příspěvků: 28
Průměrná známka příspěvků: 1,00
Počet přečtení příspěvků: 67 457

Příspěvky uživatele klarism

Počet příspěvků: 26

Rozhledna Zašová
Malá rozhlednička v obci Zašová. Volný přístup
Výroba a prodej svíček - navštívili jsme pro zakoupení dárků při naší dovolené v Beskydech.Svíčky moc pěkné a opravdu hoří aniž by stékaly.Nabízejí i možnost exkurze do výroby.
Volně přístupná vyhlídková věž u vstupu do Rehabilitačního centra v Čeladné
Naučná stezka začíná ve Velkých Karlovicích u hotelu Pod Javorem a končí na louce poblíž hotelu Horal. Není to vedeno jako okruh ale intuitivně se jako okružní dá dokončit. Stezka má 10 zastavení s úkoly
Tohle super místo nám vytrhlo trn z paty, když nám při naší dovolené v Beskydech čtyři dny v kuse propršelo.Muzeum se nachází v místním středisku volného času, lépe se vždy informovat o možnosti návštěvy a otevíra…
Volně přístupná rozhledna (02/2021)Cituji z www.rozhledny.webzdarma.cz: Přístup: Z návsi ve Vysoké Srbské, kde lze zaparkovat např. u hospody Na kopci (50.4877714N, 16.2278900E), vede k rozhledně – východně od obce – nejdříve kamenitá polní cesta, později cesta přes louku. Délka trasy je cca 200m s mírným převýšením. Výhled: Krkonoše, Hejšovina, Bor, Orlické hory, Bludné skály,…
Pěkná naučná stezka pro nejmenší děti - stezka neměří ani 1km.Začátek i konec u penzionu Na Bělisku.Na každém zastavní najdeme hru / úkol. Nejlepší atrakce je asi domeček ve větvích a autíčko z filmu Kuky se vrací.
Z našeho bydliště trochu krkolomně 2 vlaky a autobusem. Z nádraží v Hronově nás na start výletu doveze autobus - do vesnice Vysoká Srbská. Odtud půjdeme po červené turistické značce až do Hronova a dále na druhou rozhlednu Na Signálu. Cíl je u vlakové zastávky Velké Poříčí. Máme rádi rozhledny, proto jsme naplánovali výlet hned na dvě u Hronova.Startujeme u rozhledny Na Větrné …
Měli jsme volné dopoledne, tak jsme vyrazili do našeho blízkého okolí na rozhlednu Barborku a naučnou stezku "Raškovickými lomy", která vede v bezprostřední blízkosti. Naučná stezka informuje o historii těžení kam…
Ve 4:36 jsme vyrazili z naší domoviny vlakem a autobusem do Pece pod Sněžkou. Rozhodli jsme se pro trasu, kterou jsme ještě nešli a to po červené TZ směr Richterovy Boudy. Cesta vede Zeleným dolem až k Richtrovým …
Jako milovníci piva jsme vyrazili do celkem nového pivovaru Lindr v Mžanech na víkendový oběd. Vystoupili jsme na zastávce Sadová a na začátku jsme šli doleva stále podél kolejí. Nejprve po silnici a dále po polní…
Moje dovolená
Všechny výlety jsme měli uzpůsobené tak, že jsme se vrátili do penzionu na oběd + poobědový spánek (kvůli dceři) a na další menší výlet jsme vyráželi odpoledne. Jelikož jsme jeli do skal, měli jsme s sebou z půjčo…
Náš první výlet s kočárkem a zkouška zda zvládne trošku terény :) Vyjeli jsme na procházku nedalko od nás - nad Slatiňany, do lesů Podhůra, kde je spousta možností vidět něco zajímavého (2 rozhledny, naučné stezky…
Po dobré zkušenosti s Moravou se opět vracíme  - tentokrát ne přímo mezi vinice - ale do Klobásového ráje - do Pavlic u Znojma. Dostali jsme dobré reference na ubytování v penzionu Na Mlatě. Jedeme bez kol, já už …
Dovolená na Moravě nám navazovala na týden strávený v rakouském Maria Almu. Cíl naší cesty byly Přítluky, ovšem abychom to nevzali jen tak přímou čarou zastavili jsme se ještě na jednu noc ve Vranově nad Dyjí.   …
Vydáváme se za kamarády do autokempu v Miletíne, jsou tam již nějaký čas, ale my pracovně vytížení se jedeme za nimi podívat jen na víkend. Vezeme stan a těšíme se na pohodově strávený víkend (to by se nám hned ne…
Manžel k Vánocům dostal poukaz na prohlídku pivovaru Velké Popovice a abychom nejeli "jen tak", naplánovali jsme to jako celovíkendový výlet. Ubytovali jsme se v restaurac/penzionu U Vlkové v Ládví. Na víkendové u…
  "Už máte vymyšlenou dovolenou?", ptá se mě kamarádka. "Ne? No tak to jedete s námi na Šumavu" Takto začala naše letní dovolená v roce 2015. Předem avizuji, že jsem byla v 5.měsící těhotenství, takže trasy vole…
Tak i my jsme se dostali k tomu, vyzkoušet novou cyklostezku podél Labe, s cílem na Kuksu.  Začínáme v Hradci u muzea a jedeme po pravém břehu Labe. Až do mostu v Pláckách je stezka dost úzká. Ráno ale není žádný …
Proč dovolená v Karlově Studánce? A) letní hory to je prostě nádhera; B) nemusí to být pořád jen Krkonoše tj. hory nám hradečákům blízké; C) skvělý dojem ze zimního víkendového výletu; D) údajně nejčistší ovzduší …
Těšíme se na vlakový výlet s výchozím bodem v Kostelci nad Orlicí a s konečnou v Doudlebách. Celkem to bude cca 17km. Přímým spojem vyrážíme vláčkem z Hradce Králové do Kostelce nad Orlicí (zastávka město). Nejdří…
Část rodiny se rozhodla strávit týden na horské chatě Smědavě, zbytek využil odvozu a rozhodl se udělat si procházku v okolí. Autem se dá dojet přímo k chatě, parkování za poplatek (hosté chaty zdarma). Hned nad c…
S očekáváním parádního počasí jsme naplánovali výlet k řece Doubravě poblíž Chotěboře. Stezka spojuje město Chotěboř a vesničku Bílek. Kvůli časové tísni (státnice se blíží) jsme se místo vláčku dopravili do cíle …
Z celé ČR se sjíždíme v pátek auty do lázeňského městečka Karlova Studánka, abychom v sobotu ráno mohli vzít Praděd útokem. Povzbuzeni předchozím úspěšným výletem na Sněžku nám náladu kazí jen špatné počasí.  Sobota ale vykouzlila překvapivě modrou oblohu a tak po deváté ráno vyzbrojeni hlavně termoskami vyrážíme skrz Karlovu Studánku. Nejvíc obdivovaný je zmrzlý vodotrysk,…
V srpnu roku 2004 jsme strávili týden na horské chatě Dvoračky (nad Rokytnicí nad Jizerou). Složení: teta,babička, mladší brácha - všechny naše trasy uzpůsobeny max. do 20 km.  Co se týče ubytování, nejlepší byly…
Začátkem září ve velmi brzkých ranních hodinách naše partička vyráží vozem z Pardubic vstříc nočnímu dobrodružství do Krkonoš ( HK - Jaroměř - Dvůr - Trutnov - Svoboda - Horní Maršov a před Pecí odbočka na Pomezky…

zpět na profil uživatele klarism