klarism

baťůžkář, cykloturista, individuální turista, lyžař, pěší turista

Příspěvky sleduje: 1 turista
Příspěvky podrobně
Turistický deník

Nové příspěvky

Začátkem září ve velmi brzkých ranních hodinách naše partička vyráží vozem z Pardubic vstříc nočnímu dobrodružství do Krkonoš ( HK - Jaroměř - Dvůr - Trutnov - Svoboda - Horní Maršov a před Pecí odbočka na Pomezky…
Tradiční trasa z Pomezek na Sněžku a zase zpět, kdy nemusíme jít tou samou cestou tam a zpátky. Zpáteční cesta vede Cestou česko-polského přátelství.
Tradiční túra z Pomezních Bud na Sněžku. Tam a zpět jinou cestou.
V srpnu roku 2004 jsme strávili týden na horské chatě Dvoračky (nad Rokytnicí nad Jizerou). Složení: teta,babička, mladší brácha - všechny naše trasy uzpůsobeny max. do 20 km.  Co se týče ubytování, nejlepší…
Z celé ČR se sjíždíme v pátek auty do lázeňského městečka Karlova Studánka, abychom v sobotu ráno mohli vzít Praděd útokem. Povzbuzeni předchozím úspěšným výletem na Sněžku nám náladu kazí jen špatné počasí.  Sobota ale vykouzlila překvapivě modrou oblohu a tak po deváté ráno vyzbrojeni hlavně termoskami vyrážíme skrz Karlovu Studánku. Nejvíc obdivovaný je zmrzlý…

Nejčtenější příspěvky

Část rodiny se rozhodla strávit týden na horské chatě Smědavě, zbytek využil odvozu a rozhodl se udělat si procházku v okolí. Autem se dá dojet přímo k chatě, parkování za poplatek (hosté chaty zdarma). Hned …
Tak i my jsme se dostali k tomu, vyzkoušet novou cyklostezku podél Labe, s cílem na Kuksu.  Začínáme v Hradci u muzea a jedeme po pravém břehu Labe. Až do mostu v Pláckách je stezka dost úzká. Ráno ale n…
S očekáváním parádního počasí jsme naplánovali výlet k řece Doubravě poblíž Chotěboře. Stezka spojuje město Chotěboř a vesničku Bílek. Kvůli časové tísni (státnice se blíží) jsme se místo vláčku dopravili do …