Z Kobeřic do Bučovic

Během nedávné dovolené jsme na jeden z našich výletů zamířili také do Ždánického lesa. Zajeli jsme si autobusem do Kobeřic, kde začíná modrá turistická značka, směřující na hřeben zmíněné pahorkatiny. Už kousek za obcí jsme se ponořili do lesů, jimiž jsme pak pohodlně prošli převážnou většinu trasy, chráněni i ve značném horku před slunečním žárem a dokonce odměněni slušnou houbovou nadílkou. Pozvolným stoupáním jsme se dostali přes rozcestí u rybníka Na Horáčku (2,5 km), které jsme pro jeho nenápadnost dokonce úplně přehlédli, a autobusovou zastávku Žarošice, Těšanka (4 km) až na pěkné rozcestí U Andělíčka (3,5 km), kterému bohužel někdo urazil hlavičku. Dále jsme pokračovali k památnému místu bývalé hájovny U Zlatého jelena, kde je pro turisty kromě několika pomníčků připraven také příjemný altán s ohništěm. Z následujícího rozcestí U Široké cesty (2 km) jsme se pak už dali po červené značce dolů směrem na Bučovice, a to přes Velký Radlovec (2,5 km) a obec Klobouček (2,5 km), kde nám od naší minulé cesty k lepšímu pozměnili průběh značky – z větší části mimo hlavní silnici. Ani tentokrát jsme se neopomněli v Bučovicích zastavit v tamní příjemné cukrárně, kde nám vítané osvěžení poskytly jejich skvělé ovocné zákusky a zmrzlina.

Poslední aktualizace: 6.8.2014
Z Kobeřic do Bučovic na mapě
Autor: Isolda11

Příspěvky z okolí Z Kobeřic do Bučovic

Kobeřice u Brna
Kobeřice jsou středně velkou podhorskou obcí s 550 obyvateli a najdeme ji u severozápadního okraje přírodního parku Ždánický les a…
Hradec Králové, 7. října 2020 – Programem SOUTOK VŠEM otevírají Lesy České…
Kamenný památník připomíná 40.výročí vlády Johanna II. Josefa Františka z…
Cíl výletu Cílem výletu je celodenní procházka po hřebeni zalesněného…
Přírodní park Ždánický les a zaniklá obec Konůvky.Ždánický les v …
Jedeme navštívit ekofarmu jalový dvůr, která se nachází na úpatí…
V Bošivicích na jižní Moravě se nachází první papouščí ZOO v České…
Velké Hostěrádky jsou nevelkou vinařskou obcí s 400 obyvateli a najdeme ji…
Základem městské památkové zóny je hlavní Palackého náměstí, are…
Zveme vás na procházku krásným parkem zámku ve Slavkove u Brna.…